Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anonym skriver: Ha ha... det er nemlig det, jeg er lidt spændt på: Om jeg måske om ganske få uger vil kunne mærke de famøse bobler.
Ha ha... det er nemlig det, jeg er lidt spændt på: Om jeg måske om ganske få uger vil kunne mærke de famøse bobler.
Jamen jeg troede heller ikke jeg ville kunne mærke nåede denne gang der for måtte jeg jo spørge eller om det vare var min mave der lige havde ekstra luft
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Jeg er 3 gangs, men de andre 2 er 16 og 17, så husker ikke meget fra dengang jeg begyndte at mærke det i uge 16-17 denne gang. Mærkede aldrig de små bobler, men slag og spark hun har givet mig mange chok fordi hun virkelig bare giver Los. Nu er jeg 23+2 og det er blevet mindre voldsomt, nu mærker jeg mere kropsdele køre rundt under maven
Enmere20 skriver: Jeg er 3 gangs, men de andre 2 er 16 og 17, så husker ikke meget fra dengang jeg begyndte at mærke det i uge 16-17 denne gang. Mærkede aldrig de små bobler, men slag og spark hun har givet mig mange chok fordi hun virkelig bare giver Los. Nu er jeg 23+2 og det er blevet mindre voldsomt, nu mærker jeg mere kropsdele køre rundt under maven
Ha ha Sådan var det også med min datter. Vi mærkede intet til hende, indtil hun gav 3 stærke spark dagen efter misdannelsesscanning, så far og jeg kunne mærke hende samtidig. Det var selvfølgelig også meget cool, at han kunne være med på første livstegn
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128