Ingen udvikling i tests

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. december 2021

Anonym

Måske er det bare en slowstarter  du ligger inden for rammen, dit hcg fordobles, og din test er blevet tydeligere.

jeg ville bestemt ikke dømme den ude endnu  om 19 dages tid, kan du evt. betale for en scanning hvis du ikke er blevet klogere

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. december 2021

Anonym trådstarter

Jeg har i dag fået taget en blodprøve mere, da jeg endnu ikke har aborteret som jeg ellers regnede med. Den siger 2200 og jeg er 6+1.

Jeg ved simpelthen ikke hvad jeg skal tro, for det er jo steget en del, men stadig lavt synes jeg. Sidst jeg aborterede i uge 7 nåede den aldrig op over 900. 

Hvad tror I? 

Anmeld Citér

22. december 2021

H. Salling

Profilbillede for H. Salling
Anonym skriver:

Jeg har i dag fået taget en blodprøve mere, da jeg endnu ikke har aborteret som jeg ellers regnede med. Den siger 2200 og jeg er 6+1.

Jeg ved simpelthen ikke hvad jeg skal tro, for det er jo steget en del, men stadig lavt synes jeg. Sidst jeg aborterede i uge 7 nåede den aldrig op over 900. 

Hvad tror I? 

Jeg tror på det - du må bevare håbet. 

Hvis du er 6+, kan du jo evt booke tid til en tidlig scanning. Det skulle være muligt at se hjerteblink nu, hvis der er liv. 

Under alle omstændigheder - kæmpe stort kram herfra og rigtig meget pøj pøj. Jeg følger spændt med

Kh Helena

Anmeld Citér

23. december 2021

Charl90

Hvad tror I? 

Jeg tror den er der jeg kan ikke se der skulle være noget galt.

Lidt blødning kan jo sagtens være helt normalt og at kvalmen er væk siger ingenting. Blodprøverne viser jo rigtig fin stigning.

Tillykke

Anmeld Citér

24. december 2021

Anonym trådstarter

HelenaJensen skriver:

Jeg tror på det - du må bevare håbet. 

Hvis du er 6+, kan du jo evt booke tid til en tidlig scanning. Det skulle være muligt at se hjerteblink nu, hvis der er liv. 

Under alle omstændigheder - kæmpe stort kram herfra og rigtig meget pøj pøj. Jeg følger spændt med

Ja, det kunne jeg godt overveje her efter jul hvis jeg stadig er i tvivl.

Og tusind tak ❤ God jul.

Anmeld Citér

24. december 2021

Anonym trådstarter

Charl90 skriver:

Jeg tror den er der jeg kan ikke se der skulle være noget galt.

Lidt blødning kan jo sagtens være helt normalt og at kvalmen er væk siger ingenting. Blodprøverne viser jo rigtig fin stigning.

Tillykke

Jeg er stoppet med at bløde igen, og jeg blødte også da jeg ventede min søn, så det er jeg ikke så bekymret for. Kvalmen er også kommet tilbage. 

Jeg fik bare også taget blodprøve da jeg ventede min søn, og der var hcg på over 7000 på dette tidspunkt i graviditeten, derfor er jeg i tvivl om det udvikler sig som det skal, da tallet jo stadig er i den lave ende. Men jeg håber da... tak

Anmeld Citér

13. januar 2022

Mnt

Anonym skriver:

Jeg er stoppet med at bløde igen, og jeg blødte også da jeg ventede min søn, så det er jeg ikke så bekymret for. Kvalmen er også kommet tilbage. 

Jeg fik bare også taget blodprøve da jeg ventede min søn, og der var hcg på over 7000 på dette tidspunkt i graviditeten, derfor er jeg i tvivl om det udvikler sig som det skal, da tallet jo stadig er i den lave ende. Men jeg håber da... tak

Hvordan er det gået?

Anmeld Citér

13. januar 2022

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4

Ja jeg er også nyskerig på om hvordan er det gået med dig?

Anmeld Citér

13. januar 2022

Anonym trådstarter

Mnt skriver:

Hvordan er det gået?

Tak fordi du spørger

Jamen jeg er stadig gravid, er 9+3 i dag. En af lægerne i det lægehus jeg hører til har en scanner, og jeg har fået en tid hos ham på mandag, så det bliver lidt spændende Jeg skal nok opdatere herinde

Anmeld Citér

13. januar 2022

Anonym trådstarter

Love Angel skriver:

Ja jeg er også nyskerig på om hvordan er det gået med dig?

Se svar ovenover

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.