Ingen udvikling i tests

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8.231 visninger
24 svar
16 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
6. december 2021

Anonym trådstarter

Test på første billede taget 3+3, andet billede taget i dag 4+1. Altså ingen udvikling �� Har taget mange tests der ser ud som de her, så har ikke fået nogen der er mere tydelig.

Hvorfor udvikler de sig ikke? Har symptomer på graviditet, kvalme og mureren i underlivet. 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. december 2021

Anonym

Jeg ville tage et smut forbi lægen og få taget en blodprøve, den burde være blevet mere tydelig

Anmeld Citér

6. december 2021

Anonym

Det er med 99% sikkerhed fordi graviditeten ikke er levedygtig..

Desværre 

Anmeld Citér

6. december 2021

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4

noget er helt sikkert galt, når den ikke er mere tydelig når nu du er 4+1.  Den burdte blive meget mere tydelig 4+1. Bliv ved med at teste med 2 dages mellemrum og se om den bliver kraftigere. 

Anmeld Citér

10. december 2021

Anonym trådstarter

Update...

Jeg er endnu mere forvirret nu!

Fik taget blodprøve 4+2 hvor hcg var 55. 4+4 var det steget til 120, hvilket jo er fint, ikk? Jeg har bare ikke kvalme mere og bløder lidt (har jeg så også gjort i mine andre graviditeter), så var egentlig sikker på jeg var ved at abortere. Jeg skulle være 4+5 nu. Men... fatter ingenting af hvad der sker 

Anmeld Citér

10. december 2021

Anonym

Anonym skriver:

Update...

Jeg er endnu mere forvirret nu!

Fik taget blodprøve 4+2 hvor hcg var 55. 4+4 var det steget til 120, hvilket jo er fint, ikk? Jeg har bare ikke kvalme mere og bløder lidt (har jeg så også gjort i mine andre graviditeter), så var egentlig sikker på jeg var ved at abortere. Jeg skulle være 4+5 nu. Men... fatter ingenting af hvad der sker 

Har du prøvet at teste igen for at se om test er mere tydelig nu? Og ellers må du jo bede lægen om at blive fulgt yderligere med blodprøver.

Anmeld Citér

10. december 2021

Anonym

Jeg har stået i akkurat samme situation som dig,  ingen udvikling i test. Blødning hcg prøver som streg fint de første 2 målinger.. 

Men så gik det så også den anden vej. Og hcg begyndte at stige laaangsomt. For så til sidst at falde.. 

Anmeld Citér

10. december 2021

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Har du prøvet at teste igen for at se om test er mere tydelig nu? Og ellers må du jo bede lægen om at blive fulgt yderligere med blodprøver.

Denne test er taget i dag, så den er jo blevet meget mere tydelig. Men undrer mig over min kvalme er væk. 

Jeg forstod på sygeplejersken at de normalt ikke tager blodprøver så tidligt og hun grinte også lidt af mig da jeg var der, og hun sagde det kun var fordi jeg tidligere havde mistet at jeg fik taget blodprøve, så jeg tror ikke hun er med på at tage flere. Så jeg må vel bare vente at se hvad der sker... 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

10. december 2021

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Jeg har stået i akkurat samme situation som dig,  ingen udvikling i test. Blødning hcg prøver som streg fint de første 2 målinger.. 

Men så gik det så også den anden vej. Og hcg begyndte at stige laaangsomt. For så til sidst at falde.. 

Ja, jeg tror desværre det er det samme her. For selvom jeg har blødt da jeg var gravid med min søn også er der jo aldrig et godt tegn. Og at min kvalme så også er væk... Håber på det bedste men tror helt ærligt ikke på det. 

Anmeld Citér

10. december 2021

Anonym

Anonym skriver:

Ja, jeg tror desværre det er det samme her. For selvom jeg har blødt da jeg var gravid med min søn også er der jo aldrig et godt tegn. Og at min kvalme så også er væk... Håber på det bedste men tror helt ærligt ikke på det. 

120 uge 4+4 tænker jeg også er ret lavt :/

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.