Babyyy90 skriver:
De vil ikke sende mig videre, grundet at to af dem er biokemiske aborter. Både læge og gynækolog sagde det samme..
Er rigtig ked af at høre om din MA, havde selv en i sommers og det er den værste følelse I hele verden 
Ja min gynækolog henviste mig til dem på hillerød men jeg fik afslag grundet de biokemiske aborter og at min MA ikke var nok.
Tusind tak for din besked, jeg skal virkelig i tænkeboks omkring hvad jeg skal gøre - lige nu har jeg bare lyst til at prøve igen trods jeg har fået afvide man helst skal vente en cyklus?
Jeg er blevet scannet, tjekket blodprøver, stofskifte og de har intet fundet. Samt det taler i mod jeg har et barn I forvejen og min alder men igen, har jeg aldrig prøvet det før.
Jeg sender dig et stort kram tilbage og håber du kommer stærkt igennem din MA 
Åh det er jeg ked af at høre.. Nu når du skriver 2 af dem er biokemiske, så har jeg desværre godt hørt før, at nogle bliver lidt fejet til side, men derfor synes jeg stadig ikke det er i orden, det er lidt som om fagligheden ikke anerkender det som en tab - og det er jo lige så meget et tab.. 
Tak, ja det er en helt forfærdelig følelse.. Jeg har ikke prøvet noget lignende..
Mht. At gå i gang med at prøve igen, så synes jeg bare i skal give den gas uanset hvad.. Jeg har lige fået en kirurgisk abort i sidste uge, og kirurgen sagde, at vi kunne gå i gang med det samme. Hormonerne kan jo give lidt kludder i cyklus der kan gøre det svære at regne ud hvor langt man er, men det er der jo råd for.. Vi har tænkt os at forsøge at ramme æl igen inden næste mens.. om det så er muligt vil tiden vise 
Dejligt de har tjekket noget! Det lyder da heldigvis positivt at der ikke er noget at komme efter der 
Vi fik begge taget blodprøver som de tjekker, så har de scannet mig for at se alt var ude efter aborten, og så skal vi på Herlev i januar hvor de scanner mit underliv igennem og ser alt er i orden, og tjekker mim kærestes sæd..
Er det samme mand du har oplevet tabene med, som du har et barn med i forvejen?
Tusind tak, og i lige måde til dig