Sælge ud

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. december 2021

Anonym trådstarter

Tusind tak for svar alle sammen. Jeg har slet ikke kunne være i mig selv. Har slet ikke spist eller sovet. (Har angst)De åbner op her om ti min kl 09:30 også  jeg for at det hele går godt

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. december 2021

Aalborgtøsen

Profilbillede for Aalborgtøsen

Fik du snakket med din udlejer?

Det lyder, som om du har misset et brev med påkrav om at betale november måneds husleje. (det er måske ikke kommet frem).

Hvis du ikke får betalt husleje, skal din udlejer nemlig først sende dig et brev med påkrav om at betale. Du skal have en frist på min. 14 dage. Betaler du ikke inden fristen, så kan udlejer ophæve lejemålet. Det er her, du står nu. 

Påkravsskrivelsen kan både sendes med alm. post eller digitalt (mail), såfremt du ikke har fravalgt digital post. 

Håber I fandt en løsning. Det kan udlejer også kun være interesseret i, såfremt der ikke har været gentagne tilfælde af misligholdelse. 

Anmeld Citér

6. december 2021

Anonym trådstarter

Aalborgtøsen skriver:

Fik du snakket med din udlejer?

Det lyder, som om du har misset et brev med påkrav om at betale november måneds husleje. (det er måske ikke kommet frem).

Hvis du ikke får betalt husleje, skal din udlejer nemlig først sende dig et brev med påkrav om at betale. Du skal have en frist på min. 14 dage. Betaler du ikke inden fristen, så kan udlejer ophæve lejemålet. Det er her, du står nu. 

Påkravsskrivelsen kan både sendes med alm. post eller digitalt (mail), såfremt du ikke har fravalgt digital post. 

Håber I fandt en løsning. Det kan udlejer også kun være interesseret i, såfremt der ikke har været gentagne tilfælde af misligholdelse. 

Ja jeg fik talt med dem. Puha det var hårdt og grænseoverskridende. Men ja jeg fik lov til at beholde min bolig da dette aldrig er sket før. Hun nævnte ikke noget om at de havde sendt et brev eller en rykker før. Så nævnte det heller ikke selv. Nu er jeg fuld igang med at finde en køber på de to tlf jeg har også skulle det gerne gå i orden.

Anmeld Citér

6. december 2021

Anonym

Sådan!

Fedt at det lykkedes! Jeg håber at de var gode ved dig, vi kan jo alle fejle

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.