Hej!
Jeg er 21 (snart 22) år og studere til pædagog, jeg har 2,5 år tilbage. Min kæreste som jeg har været sammen med i snart 3 år og jeg har lige taget en positiv graviditets test. Vi formoder jeg er i uge 6. (Vi har været til lægen)
Jeg skreg da jeg så streg nr. 2 og B kom løbende. Han var ovenud lykkelig, han har snakket om familie længe og har glædet sig sådan til den dag det skulle ske. Vi har ikke sagt sådan at nu gør vi det, nu prøver vi sgu at lave en baby. Men jeg stoppede på mine p piller for 1 år siden, og vi var ikke brugt anden prævention. Så vi vidste chancen var der, og så kunne vi tage det der fra..
B (min kæreste) er 24 år og færdig uddannet diplom ingeniør. Han er ovenud lykkelig, han har som sagt drømt om det længe.
Mig der imod aner ikke hvad jeg skal føle.. Jeg har altid drømt om at gå børn, også gerne "tidligt". Og Jeg er slet ikke i tvivl om det er B jeg vil have mine børn med. Vi har vila, volvo og vovse(r) sammen. Og alt er skønt.
Det der nok bl.a. trykker mig er at min familie har det lidt sådan at man først får udd. og så kan man få børn. Både min mor og moster fik børn da de var 28 og 30 år.
Jeg ønsker ikke at vente så længe, jeg vil være 24 når jeg er færdig uddannet. Hvis jeg tager de sidste 2,5 år uden stop.
Men B har en drøm om at få sit første barn inden han er 25 år. Han er 24 år nu. Bliver 25 til oktober 2022.
Jeg ved ikke hvad jeg skal gøre.. jeg er bange for jeg ikke har min families opbakning, da de før har udtalt at jeg skal vente til efter min udd. Og jeg ved faktisk ikke helt hvad jeg selv føler. Det ene øjeblik er jeg lykkelig, og har bestilt en bog til scannings billeder. Næste øjeblik er jeg ulykkelig og helt tudefærdig og ved ikke hvor jeg har mig selv... Jeg tror også jeg er skuffet over mig selv, fordi jeg troede dagen jeg skulle stå med en positiv test skulle værer verdens bedste dag, men ærligt. Jeg aner ikke hvad jeg føler.
Fortvivlet
Anmeld
Citér