Sådan rigtig onsdags-deprimeret..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

354 visninger
6 svar
0 synes godt om
28. oktober 2009

Tynen

Det er hvad jeg er idag..

Hvad sker der lige for vejret - Kan det overhovedet blive mere nederen og nitte-agtigt..

Kender I det når man bare har lyst til at gemme sig under dynen og bare springe en dag over, uden at der egentlig er en grund til det

Fatter det ikke - Der er jo både kommet Ude&Hjemme og DUM idag

Trine - Nu med ynk

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. oktober 2009

Nadi

Uh ja kender det alt for godt! Men jeg skal hjem til min mormor idag og min søde mand har lige skrevet at han kommer og henter mig når han får fri så jeg slipper for at gå op til busstoppestedet i regnvejret  Så idag kan ikke engang vejret få mit humør ned

Men det kan den opgave jeg har hængede over hovedet tilgengæld  Jeg aner ikke hvor jeg skal starte og hvor jeg skal ende! Så dén vil jeg gerne proppe under dynen og springe over.

Anmeld

28. oktober 2009

..

Kender det rigtigt godt, gad også godt bare begrave mig under dynen hele dagen - måske med lidt chips og dvd-film..

Har haft den mest nederdrægtige onsdag, Smilla er stadig syg med feber og hele formiddagen har været skrækkelig, Mikas har været umulig og tudet, smilla hostet og har bare gerne villet have sin mor som har gået rundt med umulig Mikas. Til sidst stod jeg også bare og - fik heldigvis besøg af en super overskudsveninde som kom og overtog så jeg igen kunne trække vejret.. - nå nok ynk fra mig - vil bare lige sige jeg forstår dig..

Anmeld

28. oktober 2009

Muffinmus

hold da kæft, du skulle jo spise frokost med en veninde og hygge og alt muligt?? det kan da ikke være øv. Selv om vejret bare ER skod i dag.)

Anmeld

28. oktober 2009

Tynen

MariaE skriver:

hold da kæft, du skulle jo spise frokost med en veninde og hygge og alt muligt?? det kan da ikke være øv. Selv om vejret bare ER skod i dag.)

Det blev bare til en sandwich herhjemme.. Hader at være udenfor - Specielt i regnvejr

Godt at man i det mindste kan få folk til at bringe ud i det mindste..

Trine - Nu snart med abb. på Ude&Hjemme.. Skal du ikke også til at have det, skabslæser

Anmeld

28. oktober 2009

Muffinmus

Tynen skriver:

Det blev bare til en sandwich herhjemme.. Hader at være udenfor - Specielt i regnvejr

Godt at man i det mindste kan få folk til at bringe ud i det mindste..

Trine - Nu snart med abb. på Ude&Hjemme.. Skal du ikke også til at have det, skabslæser

Sssshyyyyyy!!!!!

Jamen det er da også noget lortevejr.... helt ærligt.

Ses fredag:-) Så finder vi lige ud af det med betaling til din mutti.

Anmeld

28. oktober 2009

heaven

hvis du er depri, så få dog købt det abonnement på ude og hjemme - det er lykken

Jannie

Ps: JO, vejret har været total råden idag!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.