Jul og økonomi

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. december 2021

Anonym

Jeg undre mig lidt. Du siger du ikke vil række ud i diverse facebook grupper og spørger folk om hjælp. Men du vil godt tage i mod almisser herinde fra? Hvad er forskellen ? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. december 2021

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Jeg undre mig lidt. Du siger du ikke vil række ud i diverse facebook grupper og spørger folk om hjælp. Men du vil godt tage i mod almisser herinde fra? Hvad er forskellen ? 

Facebook kan alle og enhver man kender snage bryder jeg mig ikke om 

Anmeld Citér

2. december 2021

BAE

Profilbillede for BAE
Tidligere tnbc (med ny profil)
Anonym skriver:

Du kan lave anonymt opslag i grupper ved at skriver til admin(det kan de i hvert fald i dem jeg er i), så ved folk ikke at det er dig der søger.  

Anmeld Citér

2. december 2021

Anonym trådstarter

BAE skriver:

Du kan lave anonymt opslag i grupper ved at skriver til admin(det kan de i hvert fald i dem jeg er i), så ved folk ikke at det er dig der søger.  

Okay men nu var den her tråd jo ikke ment som folk skulle hjælpe mig men råd og vejledning jeg synes bare det er ekstremt grænseoverskridende for mig og sårbart emne og bede om hjælp  

Anmeld Citér

2. december 2021

BAE

Profilbillede for BAE
Tidligere tnbc (med ny profil)
Anonym skriver:

Okay men nu var den her tråd jo ikke ment som folk skulle hjælpe mig men råd og vejledning jeg synes bare det er ekstremt grænseoverskridende for mig og sårbart emne og bede om hjælp  

Det er jo også en råd, hvis du synes det er grænseoverskridende at be om hjælp, hvor folk kan se det er dig. 
Ved at være anonym i en gruppe, og beder om hjælp, kan du måske få hjælp fra nogen i den by du bor i. Et sted hvor I kan ud og lave noget, der ikke koster noget eller billigt. Kirken fx. 

Det er da lettere at finde noget i sin egen by, tænker jeg.  

Anmeld Citér

2. december 2021

Anonym trådstarter

BAE skriver:

Det er jo også en råd, hvis du synes det er grænseoverskridende at be om hjælp, hvor folk kan se det er dig. 
Ved at være anonym i en gruppe, og beder om hjælp, kan du måske få hjælp fra nogen i den by du bor i. Et sted hvor I kan ud og lave noget, der ikke koster noget eller billigt. Kirken fx. 

Det er da lettere at finde noget i sin egen by, tænker jeg.  

Ja tror jeg du har ret i

Anmeld Citér

2. december 2021

Anonym

Anonym skriver:

Ikke i næstekærlighed og sammenhold. Der skriver man til en admin og så opretter han/hun opslaget så du er helt anonym og alt kontakt foregår sp gennem admin. 

Anmeld Citér

2. december 2021

grinny

Anonym skriver:

Bor omkring Maribo og ja folk er super søde

Jeg bor i Nakskov og vi har altså Madoasen hvor man kan hente gratis mad - gruppen hedder AUC Nakskov - Madoasen på facebook, så kunne du i hvert fald spare lidt der? 

Anmeld Citér

3. december 2021

Anonym trådstarter

grinny skriver:

Jeg bor i Nakskov og vi har altså Madoasen hvor man kan hente gratis mad - gruppen hedder AUC Nakskov - Madoasen på facebook, så kunne du i hvert fald spare lidt der? 

Okay tak, har ikke problemer med mad til min børn og mig da jeg holder madbudget

Anmeld Citér

3. december 2021

Anonym

Anonym skriver:

Okay tak, har ikke problemer med mad til min børn og mig da jeg holder madbudget

Men hvis du nu fik gratis mad, så kunne du jo i atedet bruge de penge til gaver og julehygge... 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.