Min økonomi i december måned er bare lort og jeg aner ikke hvordan mig og mine 2 drenge skal hygge os her i julemåneden vi har været igennem en svær tid hvor deres far pludselig skred fra os og jeg har stået alene tilbage og her måtte få alting til at gå op i en større enhed
både økonomisk og boligforhold osv. så jeg her bare den største mavepine over vi har jul lige om lidt da jeg kke er helt ovenpå endnu 
hsr aldrig prøvet og stå i en situation hvor man ikke engang har råd til et kalender lys eller andre ting har altid været den der har hjulpet andre og nu står jeg her selv og ikke aner hvordan julen bliver
jeg ved godt man kan søge julehjælp men man får så sent svar og det ikke holdbart for mig først at vide midt i december om vi kan få hjælp eller ej , er heller ikke interesseret i at skrive i mange af de Facebook grupper der hjælper andre men det er bare for grænse overskridende for mig
er der nogen der kender hvor man kan få svar med det sammen eller starten af december ?
alle gode råd er velkommen
det er som skrevet en helt ny situaiton for mig ikke have råd til at holde jul i år 
Anmeld
Citér