Mit barn trives ikke i bh.. bør vi skifte?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

995 visninger
3 svar
3 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
21. november 2021

A.S.L

Min 4-årige søn har i de seneste måneder ændret adfærd. Han er blevet meget udadreagerende, bliver gal og frustreret, taler SÅ grimt og er meget voldsom.

Han har fortalt mig om episoder der er sket i bh med en anden dreng og det fylder (alt) for meget hos ham. Han vil ikke afsted, og igår sagde han at "x" driller ham, holder ham udenfor legen osv osv. Der har også været specifikke episoder hvor x har gjort nogle meget mærkelige ting og sagt nogle grimme ting.

Han sagde ordret igår ud i det blå "x og x er onde, og de får mig til at være ond og det har jeg ikke lyst til"

Jeg blev så ked af det. Når jeg har henvendt mig til pædagogerne med "små ting" føler jeg altid det bliver vendt om til mig. Deres pædagogik er en smule gammeldags.

Jeg overvejer om det rigtige vil være, at skifte børnehave? Nogen der har prøvet lign, eller har gode råd? De modtages med kyshånd. Jeg vil bare hjælpe min dreng ❤

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. november 2021

B&J

Jeg har dog ikke prøvet at skifte børnehave men hvis det var min søn vil jeg 100% skifte og fortælle det nye sted hvor svært din søn har haft det så de er med inde over fra starten af. For man skal bestemt ikke havde det så dårligt med at komme afsted

Anmeld Citér

21. november 2021

Putteputte

Profilbillede for Putteputte

Jeg ville også skifte. Det er så vigtigt at så små børn trives, når nu man er nød til at sende dem afsted 

Anmeld Citér

21. november 2021

Anonym

Jeg ville også skifte. Især når du ikke er enig i deres pædagogik. Det lyder ikke rart. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.