Det er smukt at være gravid! Sådan da..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.786 visninger
15 svar
5 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
18. november 2021

Anonym trådstarter

Jeg tænkte, om vi ikke skulle lave en tråd om alt det “man ikke snakker om”

For de små spark, den voksende mave og andre søde ting er jo nemme at snakke om. 

Nogle gange fylder hæmorider, svamp og alt det usexede også en hel del - uden man kan snakke med nogen om det. 

Andre der har brug for at få luft for de mindre smukke ting ved at være gravid?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. november 2021

Anonym

Hørt! 

Jeg er 5+1, har svamp og muligvis blærebetændelse, kvalme døgnet rundt OG kunne spise en hest, men får det skidt, hvis jeg gør andet end at nippe til maden. Og te, som jeg normalt drikker dagen lang, gør mig dårlig.

Det bliver en lang graviditet, hvis det fortsætter sådan her.

Anmeld Citér

18. november 2021

Lambi90

Profilbillede for Lambi90

Fantastisk med sådan en tråd!

4+3 og så oppustet at jeg ligner en i 4. Måned - og dermed syyyygt svært at skjule allerede, og min kæreste synes jeg forurener luften omkring mig Jeg håber virkelig at maven falder lidt til ro igen snart

Anmeld Citér

18. november 2021

My1234

I første graviditet havde jeg en hæmoride (også kaldt Erik Henning i daglig tale herhjemme) og kastede op i døgndrift. I anden graviditet kastede jeg også op i døgndrift, jeg var forberedt på at undgå hæmoriden, men havde til gengæld svamp en del gange

I tredje trimester begyndte jeg at snorke så højt, at min kæreste ikke kunne sove i samme rum. I begge graviditeter 

Anmeld Citér

18. november 2021

Kontrast

Jeg havde en smuk graviditet, men synes kvalmen de første tre måneder var virkelig hård.

Anmeld Citér

18. november 2021

Anonym trådstarter

My1234 skriver:

I første graviditet havde jeg en hæmoride (også kaldt Erik Henning i daglig tale herhjemme) og kastede op i døgndrift. I anden graviditet kastede jeg også op i døgndrift, jeg var forberedt på at undgå hæmoriden, men havde til gengæld svamp en del gange

I tredje trimester begyndte jeg at snorke så højt, at min kæreste ikke kunne sove i samme rum. I begge graviditeter 

Jeg mangler smileyen, der græder af grin. 

Måske skulle jeg også døbe min?

Anmeld Citér

18. november 2021

Enmere20

Jeg elsker at mærke baby, men hold op jeg synes det er træls at være sygemeldt med svimmelhed. Forleden var jeg i H&m for at købe graviditetstøj og måtte sætte mig på gulvet for ikke at dejse om

lider også stadig af madlede og spiser jeg meget så får jeg ondt i maven og bliver kvalm  håber det snart stopper så jeg kan proppe mig med lækker mad

Anmeld Citér

18. november 2021

Lillehjerte

Profilbillede for Lillehjerte

Når jeg er gravid, savler jeg så meget om natten at min pude er helt våd om morgenen

Og samtidig snorker jeg helt vildt, så jeg kan vække mig selv

Åreknuder på benene og skamlæber, frygteligt!

Strækmærker, sorte hår, hæmorider

Råmælk i bh'en og på lagnet 

Hårtab

Anmeld Citér

18. november 2021

Anonym trådstarter

Det er helt rart at vide, man ikke er alene! Det bliver også lidt mindre tabu, når man får sat ord på det, synes jeg..

Anmeld Citér

18. november 2021

Anonym

Jeg får SÅ meget luft i maven, så ku prutte hele døgnet rundt 

Og hævede skamlæber. Og nå ja hår på maven! 

I min anden graviditet forsvandt min sexlyst 100%. Min mand skulle ikke engang kysse mig, kunne slet slet ikke have det

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.