Penisstørrelser

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. november 2021

Anonym

Tyrker- MEGET kort og tynd (og den var stiv). På størrelse med en lillefinger. Jeg var chokeret og kunne ikke gennemføre det.

Dansker- alm/tyk og meget lang/ meget tyk (flere oplevelser, men alle som alm. eller lang og tyk. 

Europa- lang/"tynd" 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. november 2021

Anonym

Tyrker- MEGET kort og tynd (og den var stiv). På størrelse med en lillefinger. Jeg var chokeret og kunne ikke gennemføre det.

Han må have haft det man kalder en mikropenis

Hvordan fik du stoppet jeres "leg" uden at såre hans følelser?

Anmeld

9. december 2021

Anonym

Anonym skriver:

Dansker- alm/tyk og meget lang/ meget tyk (flere oplevelser, men alle som alm. eller lang og tyk. 

Europa- lang/"tynd" 

Jeg har også engang været sammen med en mand hvis tissemand var på størrelse med lille drengs

Anmeld

10. december 2021

Anonym

Anonym skriver:

Han må have haft det man kalder en mikropenis

Hvordan fik du stoppet jeres "leg" uden at såre hans følelser?

Det var ikke så svært. Jeg havnede i en form for samleg med ham, uden min fulde accept. Da han havde presset sig ind en´ gang, der fik han stønnet fordi han synes det var så dejligt. Jeg kunne intet mærke og fik presset ham væk. Han virkede meget tilfreds over det enkelte dyp.

Jeg synes det var så grænseoverskridende og ulækkert kan jeg huske. Følte mig så beskidt. Det var en kedelig oplevelse på flere måder.. 

Anmeld

10. december 2021

Anonym

Det var ikke så svært. Jeg havnede i en form for samleg med ham, uden min fulde accept. Da han havde presset sig ind en´ gang, der fik han stønnet fordi han synes det var så dejligt. Jeg kunne intet mærke og fik presset ham væk. Han virkede meget tilfreds over det enkelte dyp.

Jeg synes det var så grænseoverskridende og ulækkert kan jeg huske. Følte mig så beskidt. Det var en kedelig oplevelse på flere måder.. 

Uanset om det var et dyp eller ti så er det du beskriver et seksuelt overgreb. Jeg har selv haft lignede oplevelser som ung så får det helt dårligt på dine vegne. Husk på det ikke var din skyld!

Anmeld

10. december 2021

Anonym

Anonym skriver:

Hmm... jeg har været sammen med flere af de samme landsmænd og de har været både store og små så tror ikke rigtig pikstørrelse har noget med etnicitet at gøre.

Min ekskæreste sagde engang at alle mænd i hans familie har store pikke så måske afhænger pikstørrelse mere af genetik ligesom fx højde

Men højde afhænger jo også til dels af etnicitet. F.eks har Holland gennemsnitligt de højeste mennesker. Men derfor findes der selvfølgelig også lave hollændere. Men tager man gennemsnittet på størrelsen, vil de nok i nogle lande have større det ene eller det andet, end andre lande

Anmeld

6. august 2022

alltemmeee

18. februar 2023

M4M

Der var lidt snak om penisstørrelser på den koreanske tråd i går så jeg synes det ku' være sjovt at høre andres erfaringer

Er sorte dillere tit større end gennemsnittet? Er asiatiske dillere ofte mindre? Og hvordan ser den gennemsnitlige danske diller ...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.