Penisstørrelser

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7.819 visninger
17 svar
125 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
15. november 2021

Anonym trådstarter

Der var lidt snak om penisstørrelser på den koreanske tråd i går så jeg synes det ku' være sjovt at høre andres erfaringer

Er sorte dillere tit større end gennemsnittet? Er asiatiske dillere ofte mindre? Og hvordan ser den gennemsnitlige danske diller egentlig ud?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. november 2021

Anonym

Aldrig været sammen med en sort mand, så der kan jeg ikke svare. Undersøgelser siger dog at de er større end de danske mænd.

Min eks er fra Sydkorea og den var ikke mindre end en gennemsnitlig dansk mand.

Været sammen med et par stykker der var halvt filippinere og der var de heller ikke mindre.

Umiddelbart har jeg så oplevet at arabere og tyrkere har været lidt over gennemsnitlig dansk størrelse.

Anmeld

15. november 2021

Anonym

Anonym skriver:

Der var lidt snak om penisstørrelser på den koreanske tråd i går så jeg synes det ku' være sjovt at høre andres erfaringer

Er sorte dillere tit større end gennemsnittet? Er asiatiske dillere ofte mindre? Og hvordan ser den gennemsnitlige danske diller egentlig ud?

Ret sikker på det er noget du kan Google med statistisk information ift. forskellige lande/verdensdele, hvis det er det du er interesseret i.

Det er nu lidt spøjst med de her etnincitet/fysiske træk tråde, men måske det bare er mig

Anmeld

15. november 2021

Anonym trådstarter

Ret sikker på det er noget du kan Google med statistisk information ift. forskellige lande/verdensdele, hvis det er det du er interesseret i.

Det er nu lidt spøjst med de her etnincitet/fysiske træk tråde, men måske det bare er mig

Jeg synes det er sjovere at læse folks personlige erfaringer fremfor statistisk information. Hvis man ikke bryder sig om emnet kan man jo bare lade vær med at svare

Anmeld

16. november 2021

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
Anonym skriver:

Det er ikke bare dig. Jeg tænker uvilkårligt på, hvordan det ville blive modtaget, hvis de få mænd i dette forum drøftede deres erfaringer om, hvorvidt kvinder fra Asien var strammere end europæiske kvinder. 

Anmeld

16. november 2021

Anonym trådstarter

Det er ikke bare dig. Jeg tænker uvilkårligt på, hvordan det ville blive modtaget, hvis de få mænd i dette forum drøftede deres erfaringer om, hvorvidt kvinder fra Asien var strammere end europæiske kvinder. 

Jeg ville personligt ikke blive stødt over det, jeg synes faktisk det ku' være meget interessant men hver sin mening

Hvis man ikke kan lide at der bliver drøftet penisstørrelser på en sex debat så lad vær at læse med

Anmeld

18. november 2021

Anonym

Hehe, jeg vil da gerne svare på det men gør det altså som anonym da jeg ikke gider dømmende kommentarer.. jeg skammer mig dog ikke over mine mange erobringer

Sydasien: Lang/tynd, kort/tynd, lang/bred

Vestasien: Lang/tynd

Afrika: Lang/bred, lang/tynd, gennemsnitlig

Sydamerika: Lang/bred, kort/bred, kort/tynd

Nordeuropa: Lang/tynd, lang/bred

Sydeuropa: Gennemsnitlig, lang/bred

Vesteuropa: Lang/bred

Jeg skal nok give en opdatering når jeg har erobret de resterende kontinenter!

Anmeld

18. november 2021

Anonym

Udfra egne erfaringer kan jeg sige 

Skandinavien: alle størrelser. Alt fra den helt lille skuffende til den helt store smertefulde. 

palestina - lille og bred 

tyrkiet - lille og tynd 

letland - lang og bred 

columbia - gennemsnitlig i både længde og brede 

Anmeld

18. november 2021

Anonym

Udfra egne erfaringer kan jeg sige 

Skandinavien: alle størrelser. Alt fra den helt lille skuffende til den helt store smertefulde. 

palestina - lille og bred 

tyrkiet - lille og tynd 

letland - lang og bred 

columbia - gennemsnitlig i både længde og brede 

Den absolut største og en af de mindste jeg har prøvet var begge colombianske.. 

Den lille var så lille at jeg blev fuldstændig paf første gang jeg rørte ved den..

Anmeld

20. november 2021

Anonym

Hmm... jeg har været sammen med flere af de samme landsmænd og de har været både store og små så tror ikke rigtig pikstørrelse har noget med etnicitet at gøre.

Min ekskæreste sagde engang at alle mænd i hans familie har store pikke så måske afhænger pikstørrelse mere af genetik ligesom fx højde

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.