Uh nyd det! Hvor er det dog dejligt din baby giver dig ro og selvfølgelig lidt ærgerligt at din (nok trætte) veninde ikke lige kan overskue at høre om det, men vi skal jo også huske at dele gode positive historier og kunne nyde, når det kører 
Her var min første fødte også bare den perfekte sover, da hun blev født. Glemmer aldrig på fjerde dagen, hvor jeg vågnede op efter en hel nat søvn og blev så nervøs for om hun mon stadig var i live, fordi jeg intet havde hørt fra hende. Jeg talte med min mødregruppe - og de spurgte mig indtil, hvad det betød når jeg sagde vi bare sov - de tænkte det inkluderede amninger, men nej det var fuld søvn
Sådan fortsatte det i flere måneder, men vente siden hen omkring 6 måneder og efterfølgende har hun I store dele af hendes liv været virkelig virkelig svær at få til at sove og det er først lige her nu som 7,5 årig at hun engang i mellem sover igennem.
Min næste var nok mere “normal” vågnede et par gange om natten og skulle både amme og skifte ble med videre. Han har tilgengæld senere hen altid været nem og sovet igennem fra han var cirka 14 måneder også indtil nu hvor han er 4 - hvor han så er begyndt at snige sig ind til os om natten.
Så ja - børn er forskellige og det er bare helt naturligt! Nyd det og nyd dit overskud ø, det medfører at få ordentlig søvn, så kan det være du lige er den der hjælper din trætte veninde lidt ekstra med lidt hygge eller så videre som hun engang kan give tilbage på, når hun får lidt søvn.
Anmeld
Citér