Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anonym skriver: Sex er så forskelligt fra par til par hvad der virker for det par, men ofte skal der bare en masse øvelse til jeg elsker at ride det er den stilling jeg altid kommer i, tilgengæl gider jeg ikke anal overhovedet jeg synes det er så frygteligt det føles bare som om jeg skal lave nr 2 og det er en frygtelig fornemmelse at ha når man er sammen med en seksuelt - samt har jeg meget sart overfor lugte og synes det er voldsomt klamt
Sex er så forskelligt fra par til par hvad der virker for det par, men ofte skal der bare en masse øvelse til
jeg elsker at ride det er den stilling jeg altid kommer i, tilgengæl gider jeg ikke anal overhovedet jeg synes det er så frygteligt det føles bare som om jeg skal lave nr 2 og det er en frygtelig fornemmelse at ha når man er sammen med en seksuelt - samt har jeg meget sart overfor lugte og synes det er voldsomt klamt
Jeg har det på præcis samme måde med anal sex, synes det er så ulækkert og ubehageligt.
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128