At ride er ikke så godt som man hører om

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.621 visninger
10 svar
4 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
11. november 2021

Anonym trådstarter

Jeg har hørt meget om at når en kvinde er øverst under sex, så skulle det være meget bedre for hende nydelsesmæssigt. Men jeg må konstatere at. Faktisk så mærker jeg ikke ret meget, på trods af han er ret “stor og tyk” Det er dejligt at tage styringen og give sig hen og samtidigt se ham nyde det.

Er det bare mig, der oplever det? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. november 2021

Anonym

Anonym skriver:

Jeg har hørt meget om at når en kvinde er øverst under sex, så skulle det være meget bedre for hende nydelsesmæssigt. Men jeg må konstatere at. Faktisk så mærker jeg ikke ret meget, på trods af han er ret “stor og tyk” Det er dejligt at tage styringen og give sig hen og samtidigt se ham nyde det.

Nej jeg har det på samme måde. Det er ikk fordi jeg mærker voldsomt meget. Kun når det er ham der støder med mig øverst. Så det super dejligt. Men selv sidde og ride, der ligger nydelsen i at se på hvor opstemt han bliver af der

Anmeld Citér

11. november 2021

Anonym

Enig. Jeg mærker også min partner mindre når jeg er øverst - med mindre han gør arbejdet. 

Anmeld Citér

11. november 2021

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Nej jeg har det på samme måde. Det er ikk fordi jeg mærker voldsomt meget. Kun når det er ham der støder med mig øverst. Så det super dejligt. Men selv sidde og ride, der ligger nydelsen i at se på hvor opstemt han bliver af der

Ja præcis, det er når han støder mens jeg er ovenpå, det virkelig er godt og kan mærkes hehe..

Anmeld Citér

11. november 2021

Anonym

Jeg kan heller ikke mærke selve penis ligeså tydeligt, som i andre stillinger, men det hjælper, når jeg ruller med hofterne. Og for mig er der ret god stimulering af klitoris, så jeg kommer ofte uden hænder, når jeg er øverst. 

Anmeld Citér

11. november 2021

Anonym

Jeg vil sige at det kommer an på partneren. Nogle har jeg ikke haft særlig stor nydelse af at ride, særligt ikke dem med stor pik. Men med min nuværende kæreste er det helt fantastisk. Han rammer bare det helt rigtige sted. Tror bare vi passer godt sammen rent fysisk. Men der er da nogen gange hvor jeg rider ham hvor det ikke er så fantastisk. Ligesom der er nogen gange hvor han tager mig bagfra, missionær osv hvor det ikke er så godt. Så det kommer også meget an på humør, tror jeg...

Anmeld Citér

11. november 2021

Anonym

Anonym skriver:

Jeg kan heller ikke mærke selve penis ligeså tydeligt, som i andre stillinger, men det hjælper, når jeg ruller med hofterne. Og for mig er der ret god stimulering af klitoris, så jeg kommer ofte uden hænder, når jeg er øverst. 

Jeg er blevet fortalt, at den rullende bevægelse ikke føles godt for mænd, de foretrækker op og ned bevægelsen, når kvinden er øverst

Anmeld Citér

12. november 2021

Anonym

Jeg er blevet fortalt, at den rullende bevægelse ikke føles godt for mænd, de foretrækker op og ned bevægelsen, når kvinden er øverst

Min mand brokker sig aldrig, når jeg ruller med hofterne. Han kommer da hurtigere, hvis jeg bouncer op og ned, men det er da heller ikke nødvendigvis en fordel

Anmeld Citér

12. november 2021

Altea

Jeg tror også det kommer an på manden, om det er godt eller ej - men for rigtig mange kvinder, er det jo den sikre vej til klitoris orgasme, og så er jeg ret ligeglad med hvad min mand føler i dét øjeblik

Så må man jo finde ud af hvad der er bedst - altså vender man mod syd eller nord når man sidder deroppe, og hvad er bedst for alle parter? Tror da også mænd vil melde ud at op og ned og hurtig udløsning er skønt, men der er jo altså nogle tjekpointer på vejen dertil, fx partnerens nydelse.

Men tror da bare vi alle har forskellige præferencer, og forhåbentlig finder man hurtigt hvad der gavner/ er godt for én selv..

Anmeld Citér

12. november 2021

Anonym

Anonym skriver:

Sex er så forskelligt fra par til par hvad der virker for det par, men ofte skal der bare en masse øvelse til  

jeg elsker at ride det er den stilling jeg altid kommer i, tilgengæl gider jeg ikke anal overhovedet jeg synes det er så frygteligt  det føles bare som om jeg skal lave nr 2 og det er en frygtelig fornemmelse at ha når man er sammen med en seksuelt -  samt har jeg meget sart overfor lugte og synes det er voldsomt klamt

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.