Hvor meget sex pr uge?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. november 2021

Anonym

Anonym skriver:

Altså.. her er sexlivet det samme - give and take - som før vi fik baby. Nogle gange et par gange om ugen, oftest en gang om ugen og nogle hveranden uge hvis trætheden har overtaget.

Vi snakker jævnligt om det og har også et ønske om sex oftere, men jeg prioritere også at være noget for min baby, min kæreste og ikke mindst mig selv - og det betyder søvn frem for sex.

Men vi kysser og putter hver dag.

Dejligt at andre kan have så aktive sexlive - ærligt så forstår jeg ikke hvordan i finder overskuddet

Vi har begge et stort behov og har altid haft det og har altid været meget intime. Selv med 3 små børn har vi haft behov, så selvom overskuddet til tider har været lavt, så har det givet energi og overskud at have sex, for vores vedkommende.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. november 2021

Anonym

Anonym skriver:

Vi har begge et stort behov og har altid haft det og har altid været meget intime. Selv med 3 små børn har vi haft behov, så selvom overskuddet til tider har været lavt, så har det givet energi og overskud at have sex, for vores vedkommende.

Det jo kun dejligt så! Jeg håber også mit overskud kommer igen, for jeg er nu også glad for sex, men lige nu er der bare gået alvorlig baby i den

Anmeld Citér

7. november 2021

Anonym

Hold da op. Det lyder af meget i mine ører. Er det den samme der er far til alle børnene? Og har det altid været sådan for jer? For man kan sige hvad har i været vandt til i jeres forhold? Forventer han det fordi sådan har det altid været eller hvad? Eller er det en ny kæreste, som måske ikke lige har føling og forståelse for at du også er mor til fire, og derfor overskudsmæssigt ikke lige er der?

Mht til sex svinger det meget for vores vedkommende. Vi har været sammen i 16 år, og har haft store kriser som par indimellem. I perioder har det været den ene af os der havde lyst og i andre den anden, og i nogen perioder har vi i lang tid slet ikke haft sex. Og så i andre blomstrer det pludselig op igen. Men vi har dog aldrig ( jo måske lige i starten) Haft sex hver dag, eller haft forventning til at det var det vi skulle have. Men måske din kæreste har ekstra behov nu fordi han føler sig usikker på jer? Tror det er enormt individuelt hvor meget og hvor lidt de forskellige par har sex, og også alt efter hvor man er henne i sit parforhold, hvor mange år man har været sammen M.M. derfor er jeg ikke sikker på at vores svar er så brugbare. Men tænker mere du skal spørge dig selv om tingene har ændret sig for jer, er det blevet til mere end det plejer for jer? Og så også at få italesat det såfremt du faktisk ikke føler du kan være med på det hver dag, og måske den ene dag ikke har lyst eller har behov for noget andet.

Anmeld Citér

7. november 2021

Anonym trådstarter

Kir skriver:

Altså jeg synes det lyder af meget. Men vil give AnoMor ret, det vigtige her er, hvad DU synes. Hvis du synes det er for meget, så er det helt fair. Han har ingen ret til at kræve noget som helst 

Ja, jeg kan godt føle mig presset, da jeg som oftes er træt når klokken 22, og det er der det starter, sidst var vi uvenner i over 1 uge fordi han ikke fortæller mig når han føler sig “forsømt” det kulminerede så med at han fik lavet en uheldig kommentar til en af mine veninder omkring krops bygning (nærmere Sagt imellem linjerne at jeg havde en mere atletisk bygning hvor min veninde var bygget mere a la den moderne kardashian) ej, nu hvor jeg sidder og skriver det hele ned kan jeg godt se hvorn det ser ud udefra.. en kæreste som kræver sex hver dag, som nedgøre sin kæreste foran bekendte, og er for selvhøjtidelig..

Anmeld Citér

7. november 2021

Frizzy

Anonym skriver:

Ja, jeg kan godt føle mig presset, da jeg som oftes er træt når klokken 22, og det er der det starter, sidst var vi uvenner i over 1 uge fordi han ikke fortæller mig når han føler sig “forsømt” det kulminerede så med at han fik lavet en uheldig kommentar til en af mine veninder omkring krops bygning (nærmere Sagt imellem linjerne at jeg havde en mere atletisk bygning hvor min veninde var bygget mere a la den moderne kardashian) ej, nu hvor jeg sidder og skriver det hele ned kan jeg godt se hvorn det ser ud udefra.. en kæreste som kræver sex hver dag, som nedgøre sin kæreste foran bekendte, og er for selvhøjtidelig..

At være atletisk bygget er da ikke at nedgøre. Men du skal da på ingen måde acceptere st han bliver pigefornærmet fordi du ikke vil give ham sex hver dag. Men tal mere åbent om det og find et kompromis. Sig du føler dig presset. Han har altså også en højre hånd, der kan bruges en gang imellem. 

Anmeld Citér

7. november 2021

Anonym

5 sammenbragte børn fra alderen 10 - 5 år. Vi har sex minimum 4-5gange om ugen  

Anmeld Citér

7. november 2021

Kir

Anonym skriver:

Kan godt forstå du ikke har lyst til sex kl 22 på en hverdag. Måske det kunne være godt at tage en snak på et tidspunkt hvor I begge er i godt humør. Og så forklare ham at det ikke handler om ham, men om at du er træt og ikke har overskud.

Det er så svært når man ikke er på samme niveau ift sexlyst, har selv haft en svær periode med min kæreste hvor jeg havde mere lyst end ham. Jeg blev virkelig såret når han afviste mig og han gik rundt med kæmpe skyld følelse. Ingen af delene gjorde situationen bedre, tværtimod.

Håber din kæreste er til at tale med og at I kan finde en løsning I begge er tilfredse med

Anmeld Citér

7. november 2021

CKJ

Profilbillede for CKJ

Det lyder helt Sindsygt! Herhjemme er det 1-2 gange om ugen: nogen gange mindre - jeg synes det bliver svære, jo ældre børnene er - fordi de er længe oppe og der derved ikke er ‘ro’ 

vi har også en på 4 som er oppe om morgen sååå…… 

jeg tror 1-2 gange om ugen er meget normalt… i hvert fald for os

Anmeld Citér

7. november 2021

B&J

jeg ved faktisk ikke hvor meget sex vi har. Vi har ikke hverdag men det er meget forskelligt nogle gange hverdag nogle gange kan der gå 2 mdr men så er det fordi vi har haft travlt eller har været syge osv. men vi har heller aldrig kort sex det vare min 30minutter til 1time eller mere. Så det bliver aldrig til runde to her hjemme. 

Anmeld Citér

7. november 2021

Anonym

Vi har 4 børn i alderen 1 måned til 12 år og det er mig, der har mest lyst til sex. Vi har ikke så meget sex som i starten af forholdet (Vi er 3 år inde i forholdet), men vi har sex alt imellem hver eller hver anden dag ca. I gode perioder hver dag, og mindre gode er det måske hver 2-3 dag.

Det er for min kæreste "nok" med hver 2 dag men for mig så jeg gerne hver dag eller to gange om dagen. Jeg bliver mega frustreret og i dårligt humør, hvis vi ikke har sex, og det er selv om jeg oveni det også selv "klarer den".

Men samlet set er jeg ok tilfreds. Jeg kan til tider godt få en nedsmeltning over, at vi ikke har mere sex, men det kunne være langt værre må jeg indrømme. 

For mig har det intet at sige, at jeg vækkes af baby og ammer 4-5 gange om natten og ikke sover. Eller om jeg, som i graviditeten, var meget ramt af opkast og smertefuld bækkenløsning med knogler som knækkede og kvaste ved bevægelse. Det blev næsten glemt, når vi først var igang

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.