Hvor meget sex pr uge?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.653 visninger
25 svar
34 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
7. november 2021

Anonym trådstarter

Hej

hvor mange gange har i ca sex pr uge? 
Jeg har 4 små børn på 8,4,3 og 8 mdr, og min kæreste forventer sex hver aften, og gerne a 2 omgange det er lidt for meget syntes jeg selv, men er jeg helt galt på den?? 

jer med små børn hvor meget sex pr uge har i ca? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. november 2021

Anonym

Din kæreste er dybt urealistisk. Selv uden børn, ville jeg aldrig gide at have sex så ofte.

Kan han ikke få sig en hobby i stedet?

Anmeld Citér

7. november 2021

Anonym

Hold da op. Det er da fuldstændig vanvittigt med små børn. 
2 gange om ugen her. 2 børn

Anmeld Citér

7. november 2021

Anonym

Anonym skriver:

Hej

Jeg har 4 små børn på 8,4,3 og 8 mdr, og min kæreste forventer sex hver aften, og gerne a 2 omgange det er lidt for meget syntes jeg selv, men er jeg helt galt på den?? 

Måske en gang hver 2 måned. Men vi har det heller ikke så godt pt. 

Anmeld Citér

7. november 2021

AnoMor

Anonym skriver:

Hej

Nu er jeg godt nok single pt. Men da jeg levede i forhold. Der havde vi sex 4-5 gange om ugen af 1-3 opgange. Også selvom sønnen var hjemme (og sov selvfølgelig). 

Har aldrig haft problem med sex selvom jeg har barn. Men hvis dit overskud ikk er til det. Så det jo fuldstændig ligegyldig hvordan vi andre har sex. Din mand må da accepterer hvis din lyst og overskud ikk er til daglig hanky panky. Det er der da intet forkert i. 

Anmeld Citér

7. november 2021

Kir

Anonym skriver:

Hej

Altså jeg synes det lyder af meget. Men vil give AnoMor ret, det vigtige her er, hvad DU synes. Hvis du synes det er for meget, så er det helt fair. Han har ingen ret til at kræve noget som helst 

Anmeld Citér

7. november 2021

fehår

Det varierer så meget hos os. Nogle gange er det hver dag, andre gange er det en gang om ugen. I gennemsnit er det to gange om ugen. Vi har 2 børn på 2 og 4, og den yngste vågner stadig mange gange i løbet af aftenen og natten, så det lægger en dæmper på aktiviteten mange aftener.

Anmeld Citér

7. november 2021

Anonym

Tænker det handler langt mere om hvad du har lyst/overskud til, fremfor hvor ofte andre har. Nogen er jo drevet af det sexuele mens andre har nok i kys, kram om nærhed. 

Anmeld Citér

7. november 2021

Anonym

Altså.. her er sexlivet det samme - give and take - som før vi fik baby. Nogle gange et par gange om ugen, oftest en gang om ugen og nogle hveranden uge hvis trætheden har overtaget.

Vi snakker jævnligt om det og har også et ønske om sex oftere, men jeg prioritere også at være noget for min baby, min kæreste og ikke mindst mig selv - og det betyder søvn frem for sex.

Men vi kysser og putter hver dag.

Dejligt at andre kan have så aktive sexlive - ærligt så forstår jeg ikke hvordan i finder overskuddet

Anmeld Citér

7. november 2021

Anonym

Jeg er enig med de andre i, at sex skal være en lyst fra begges sider. 

Nu ved jeg ikke hvor stort dit sex-drive er, men der er jo ikke nogen der kan kræve sex. Altså jeg forstår udemærket lysten til sex, men din man kan ikke forlange at du er klar hver dag, hvis du ikke føler for det. 

Og hvad andre gør og synes er fuldstændig ligegyldigt, for det er dig og jer det handler om. Og I skal sammen få det til at føles rart for jer begge. Få talt sammen om det og får talt forventninger igennem og husk at respektere og acceptere hinanden. Nogle perioder er man bare mere presset. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.