Er alene med to skønne unger, er 42 år.
Flyttede hjemmefra som 15 årige, da jeg ikke kunne med min mors daværende mand, og min mor var ligeglad.
Har haft svært ved at sige fra overfor min mor i mit voksenliv, trods hun har budt på store skuffelser, vil nævne nogle episoder, og det er kun nogle få jeg nævner her;
Min den ældste dreng, på daværende tidspunkt var han 11 år, blev indlagt på onkologisk børneafdeling på Rigshospitalet, han var sikker på han skulle dø, og hans mor her var virkelig bange
se ham ligge der, kun 16 kg, få sondemad og ikke kunne tale pga voldsom mundbetændelse, vi lå der over 1 måned, og fik besøg af min mor en enkelt gang, men jeg fik ikke et kram, men en skideballe, hun var ikke kommet for at skulle se på min daværende kærestes stomi pose, (Han havde lige fået stomi pga hans tarm sprang, han var ved at dø, og skulle selv vænne sig til hans nye situation), hvis han fik strakt sig kunne man se meget lidt af den, synes det var totalt ufølsomt af hende i alle henseender.
Hun har haft flegnet ud på min den ældste, da han var 11 år, pga han var taget ud og spise med hende/hans mormor, imens var jeg hjemme og havde lidt alene tid, og da han finder ud af jeg har hygget med popcorn, siger han; det ville jeg gerne have været med til, min mor råber hvor utaknemlig han er, og hun tager hendes sko af og smider dem i vores retning, da min søn vil undskylde, får han en dør i hovedet af hende, vi ser hende ikke mere den dag, og næste morgen lader hun som ingenting, min den ældste har ikke kunne hende siden.
Jeg blev kørt ned gående af en bil, højgravid med min den mindste, vi er begge heldige vi overlevede, min mor kom ikke.
Min den ældste på nu 17 år, fik en tid til første covid vaccine d.9 oktober, han måtte aflyse to tider tidligere pga sygdom, desværre faldt tiden sammen med, min den lille og jeg skulle på weekend hos min mor, men jeg ville selvfølgelig være hjemme, hvis han skulle blive dårlig, og han ber mig også om at ikke tage afsted, da han er angst for indsprøjtninger efter hans sygdomsforløb, prøver på at forklare min mor det, og at mine børn altid kommer først, vi havde næsten lige været på weekend hos hende, men hun siger det noget pjat og vi har bare at komme, jeg sender hende efterfølgende en besked, at vi kommer ikke, og at hun synes det er noget pjat, er hendes problem, har ikke hørt fra hende siden, jeg er skuffet over at hun ikke kan sætte sine egne følelser til side for hendes barnebarn, i mine øjne spørger en mormor ham; hvordan det er gået, når hun ved hvor angst han er for indsprøjtninger, men nej intet, og han blev virkelig dårlig til vaccination.
Det var meningen vi skulle derover til Mortens aften, men en ting er om jeg høre noget, en anden ting er, at jeg har det virkelig stramt med hende, næsten hver gang jeg har haft hende i røret, er jeg ked efterfølgende, hun taler altid ned til mig, mine meninger og holdninger er ligegyldig.
Min ønske var, at min den mindste, som nu er 2 år, skulle få en god relation til sin mormor, men hvordan gør jeg det, uden at "blive kørt ned af min mor"?