Babyyy90 skriver:
Det her har bare ikke været mit år, nu er der både en Ma og en bio i bagagen, hvor er det øv og hvor man bare mister modet. Det simpelthen så hårdt.
Heldigvis har jeg min dejlige datter men den skuffelse gang på gang gør bare ondt.
Hvor mange gange skal man miste før man får et svar? Jeg er rimelig ny i alt det her 
Er ked af dine tab, det er forfærdeligt at opleve 
Som Esj nævner, skal man have mistet 3 gange i træk, hvis det er før uge 12.
Det er ikke helt korrekt, at graviditeterne skal være bekræftet ved enten scanning eller blodprøve. Se evt. sundhed.dk : https://www.sundhed.dk/borger/patienthaandbogen/graviditet/sygdomme-og-komplikationer/komplikationer-i-graviditeten/gentagne-graviditetstab/
Men skal ikke kunne sige, om der er forskel fra læge til læge 
Lang historie kort: Jeg har mistet 3 gange, hvoraf den ene kun er bekræftet mundligt hos min læge. De 2 andre er også kun bekræftet enten mundtligt eller skriftligt hos min læge, hvorefter jeg er blevet fulgt af sygehuset, fordi mit HcG først var faldende, derefter stigende for så endeligt at være faldende.
Min læge henviste min kæreste og jeg efter 3. graviditetstab, og vi er nu i udredning for gentagne graviditetstab. Og min læge har kun kaldt dem spontane aborter uanset længde på graviditeterne 
Anmeld
Citér