Til jer kvinder der har ‘overskæg’

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. oktober 2021

Lala

Profilbillede for Lala
Anonym skriver:

Ja… men det er vidst reeeeet dyrt 

Det synes jeg ikke, det er

Jeg har selv fået permanent hårfjerning på ben, armhuler og bikinikant med den laserteknik, der hedder SHR. 

Jeg kiggede lige på "min" kliniks hjemmeside, og en session med laserfjerning af hår på overlæben koster 450 kr.

Det tager 6-8 gange at fjerne hårene permanent, så et helt forløb for dig ville koste mellem 2700 og 3600 kr. Det synes jeg slet ikke er så galt, for et varigt resultat. Hvis du fortsætter med at bruge voks eller shaver et helt liv, så løber det jo også op  

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. oktober 2021

BM2021

Jeg får min overlæbe/hage vokset hver 4 uge ved kosmetolog.

Du kan også selv købe strips, eksempelvis i normal til 20kr - jeg har bare ikke mod på at hive af selv.

Og kvalificere du dig til permanent hårfjerning ville jeg overveje dette, også økonomisk på den lange bane.

Anmeld Citér

26. oktober 2021

August_2020

Anonym skriver:

Arh - som overskriften lyder! Jeg har ‘skæg’  

og kan jo så læse mig det, det er meget almindeligt! What? Nå, men det er ikke voldsom-voldsomt, men alligevel nok til, at jeg synes jeg bør gøre noget. 
nogen af jer som har samme problem og har fundet vidundermidlet? Barbering er ligesom ikke løsningen, da jeg ikke ønsker sådan nogle kæmpe store stive skæghår

hit me - Anyone? 

Jeg har vokset mig selv på overlæben siden jeg var 22 år

jeg havde sindsyg mange lyse hår der er så over tiden blive sorte 

vokser engang måned - min mand fjerner dem enda også - jeg fjerner hår på hans øre og ryg, så det er vel fair?

Anmeld Citér

26. oktober 2021

Kir

Anonym skriver:

Ej undskyld  det troede jeg man automatisk kunne?!

hmm jeg har hørt om noget creme man kan købe i Matas og smører på og så skulle det - nærmest på mirakuløst! - forsvinde! Har du hørt/prøvet det? 

Nej du skal vist sætte hak i om folk kan være anonyme

Kan faktisk ikke helt huske om jeg har prøvet hårfjerningscreme tror kun jeg har prøvet veet i bikinilinjen... Men tror ikke jeg turde prøve i ansigtet

Anmeld Citér

26. oktober 2021

Anonym trådstarter

Kir skriver:

Nej du skal vist sætte hak i om folk kan være anonyme

Kan faktisk ikke helt huske om jeg har prøvet hårfjerningscreme tror kun jeg har prøvet veet i bikinilinjen... Men tror ikke jeg turde prøve i ansigtet

Sorry  

ok, jeg må lige finde på noget der fungere for mig. Måske jeg skal snakke med min frisør om det

Anmeld Citér

26. oktober 2021

Frizzy

Det er da ikke dyrt at give nogle tusinde for at få et permanent resultat..? Alle de andre behandlinger koster da også og det er resten af dit liv.

Anmeld Citér

26. oktober 2021

Kir

Altså hvis det havde været muligt havde jeg fået det fjernet permanent. Synes det er mega besværligt at fjerne jævnligt. Så ville helt sikkert gerne betale for det, selvom det er et stort beløb på en gang

Anmeld Citér

26. oktober 2021

Hanspige

Jeg baberer mit, hver 3 dag cirka.

Jeg skal have det laser fjernet. Voks virker slet ikke for mig. For udslæt uanset mærke

Anmeld Citér

26. oktober 2021

Frugten

Nogen der har erfaring med brug af laser til hjemmebrug?

Anmeld Citér

26. oktober 2021

Anonym trådstarter

Frizzy skriver:

Det er da ikke dyrt at give nogle tusinde for at få et permanent resultat..? Alle de andre behandlinger koster da også og det er resten af dit liv.

Nej, undskyld - fik ikke svaret: jeg troede det var dyrere

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.