Til jer kvinder der har ‘overskæg’

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.566 visninger
19 svar
4 synes godt om
25. oktober 2021

Anonym trådstarter

Arh - som overskriften lyder! Jeg har ‘skæg’  

og kan jo så læse mig det, det er meget almindeligt! What? Nå, men det er ikke voldsom-voldsomt, men alligevel nok til, at jeg synes jeg bør gøre noget. 
nogen af jer som har samme problem og har fundet vidundermidlet? Barbering er ligesom ikke løsningen, da jeg ikke ønsker sådan nogle kæmpe store stive skæghår

hit me - Anyone? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. oktober 2021

Alyk

Hej

det er meget normalt, jeg for fjernet hår i hele mit ansigt med endten snor eller voks.(hos frisøren) Men jeg kan bedst lide at få det fjernet med snor. Men jeg har altid voks liggende herhjemme. Jeg ville ALDRIG barber mig i ansigtet om det så var min sidste løsning. Det bare mig����‍♀️

Anmeld Citér

25. oktober 2021

Esj

Profilbillede for Esj

Min veninde døjer også med det berømte dame skæg jeg ved hun vokser det selv,  med sådan nogle voksstrips, det virker vist ganske upåklageligt  

Anmeld Citér

26. oktober 2021

Anonym trådstarter

Alyk skriver:

Hej

det er meget normalt, jeg for fjernet hår i hele mit ansigt med endten snor eller voks.(hos frisøren) Men jeg kan bedst lide at få det fjernet med snor. Men jeg har altid voks liggende herhjemme. Jeg ville ALDRIG barber mig i ansigtet om det så var min sidste løsning. Det bare mig����‍♀️

Hvor tit gør du det? 

Anmeld Citér

26. oktober 2021

Anonym trådstarter

Esj skriver:

Min veninde døjer også med det berømte dame skæg jeg ved hun vokser det selv,  med sådan nogle voksstrips, det virker vist ganske upåklageligt  

Hvor køber man der voks? 

Anmeld Citér

26. oktober 2021

Perle1

Jeg får fjernet mit overskæg hos min frisør. Hun bruger snor til at fjerne hårene med. Det er ikke dyrt. Jeg gør det typisk hver 3. Uge  Er så glad for denne løsning! Får også rettet mine bryn med snor hos hende. 
Kan virkelig anbefale at få det ordnet sådan

Anmeld Citér

26. oktober 2021

Lala

Profilbillede for Lala

Har du overvejet at få det fjernet permanent med laser?

Anmeld Citér

26. oktober 2021

Kir

Du kunne godt lige gøre det muligt at være anonym i den her tråd  

Jeg har selv mørke hår på overlæben. Var hos en hårfjerningsdame, men hun sagde de var ikke kraftige og mørke nok til at hun mente laser kunne have en effekt

Jeg har prøvet at blege dem, synes det så dumt ud fordi man jo stadig kunne se hårene. Voks gav mig knopper og tørre pletter. Epilator og/eller pincet er nok det der fungerer bedst, synes bare det gør mega ondt og uanset om det er voks eller epilator så er det bedst at gøre før sengetid, jeg bliver i hvert fald mega rød i lang tid efter

Tænker egentlig godt man kunne barbere, men ville bare føle at det rigtig var skæg hvis jeg begyndte på det

Anmeld Citér

26. oktober 2021

Anonym trådstarter

Kir skriver:

Du kunne godt lige gøre det muligt at være anonym i den her tråd  

Jeg har selv mørke hår på overlæben. Var hos en hårfjerningsdame, men hun sagde de var ikke kraftige og mørke nok til at hun mente laser kunne have en effekt

Jeg har prøvet at blege dem, synes det så dumt ud fordi man jo stadig kunne se hårene. Voks gav mig knopper og tørre pletter. Epilator og/eller pincet er nok det der fungerer bedst, synes bare det gør mega ondt og uanset om det er voks eller epilator så er det bedst at gøre før sengetid, jeg bliver i hvert fald mega rød i lang tid efter

Tænker egentlig godt man kunne barbere, men ville bare føle at det rigtig var skæg hvis jeg begyndte på det

Ej undskyld  det troede jeg man automatisk kunne?!

hmm jeg har hørt om noget creme man kan købe i Matas og smører på og så skulle det - nærmest på mirakuløst! - forsvinde! Har du hørt/prøvet det? 

Anmeld Citér

26. oktober 2021

Anonym trådstarter

Lala skriver:

Har du overvejet at få det fjernet permanent med laser?

Ja… men det er vidst reeeeet dyrt 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.