Jeg fik endelig smidt mine 3 børns (vuggestue barn, børnehave barn, skole barn) far ud, som jeg har levet et forfærdeligt og usundt forhold med.
De fleste mener han er narcisist (staves?) og efter læst om det, kan jeg godt se det. Det var psykiskvold. Alkohol og egentlig nok mere kokain uden jeg egentlig var klar over det igennem hele forholdet. Og han hjalp kun til med børnene 5-10 procent.
det tog mig 11 år før jeg fandt ud af, at det egentlig ikke var mig der var noget galt med (bevares jeg kan også være en surmokke osv osv) men at det rent faktisk var ham der var problemet, kan man sige det sådan?
vores børn blev enormt påvirket og også jeg, og da nok egentlig også ham selv, men det var hårdt.
flere og flere måneder bad jeg ham ca hver anden uge til en gang om ugen om at flytte men han gad ikke, hvor jeg så tilsidst måtte smide ham ud og siden da røg stene af mine skuldre, jeg blev så meget fri, måske lyder det overdrevet, men gik og smilede fordi jeg bare følte mig endelig “fri”? Nu kunne jeg gå og gøre hvad jeg havde lyst til herhjemme uden at blive kritiseret, kigget skævt på, brokket sig over mig, skældt mig ud og bare været efter mig.
Vi har ingen faste aftaler endnu, selvom jeg er åben. Men kan ikke få faste aftaler igennem, kun hvis det er herhjemme/ eller jeg er med. Da han stadig vil have os som en familie?
der er gået 4 mdr og jeg er helt ovre ham og aldrig har jeg haft det bedre end jeg har nu, og bare end jeg havde da jeg endelig fik smidt ham ud.
nu har jeg mødt en ny mand, ingen børn men super skøn og sød. Han vil mig virkelig. Vi er ikke kærester, og han har ikke mødt børnene.
mit spørgsmål er hvornår må vi egentlig mødes med ham, så børnene møder ham? Hvad ville i gøre osv? og hvordan ville i gøre det?
hvornår kalder man sig kærester efter endt forhold til børnenes far?
mit store barn ved jeg har en ven som er ham men det er self iorden at have venner af modsatte køn.
hvad gør jeg?
Anmeld
Citér