Når I sammenligner med trådstarters tal, så husk lige at der er forskel på MoM værdierne og de reelle værdier, som man aflæser i blodprøvesvarne.
Hvis man selv prøver at omregne tallene via den beregner der kommer frem ved googlesøgning, så skal I vide at der findes mange forskellige modeller til beregningen og den papp-a MoM værdi man når frem til der, ikke er den samme som den de regner sig frem til til NF.
Jeg regnede mig selv frem til en papp-a MoM værdi på kun 0,24 via Google... JM sagde at hun nåede frem til 0,49...
Jeg fik en "ok" score på 1:448
den lave score var på baggrund af mine blodprøver. Papp-a var til den lave side og hcg til den høje side. Vi valgte selv at købe en panoramatest (NIPT test på blodprøve) og fik svar fra dem om at risikoen ud fra deres blodprøveanalyse (over 99% sikker) var 1:10.000.
Ro i maven indtil du får andet at vide.
Husk at deres score ikke er en endelig risiko. Deres screening er kun 90% sikker og scoren er til for at fange dem der ud fra de givne kriterier vurderes at have størst risiko og tilbyde dem en dyrere og mere omfattende test.
Anmeld
Citér