Dårlig nf tal 1:74 grundet blodprøve

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15.685 visninger
23 svar
33 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
23. oktober 2021

MelisaK

Hej  

jeg var fredag den 15 til nf. 
baby så helt fin ud, lidt doven i forhold til mine andre børn, havde slet ikke tænkt tanken vi kunne få dårlig nf tal. 
men da hun kom til mine blodprøver trak det ned. 
og jeg endte på 1;74 for Down syndrom. 
min app a tal var kun 0,211 og beta hcg er 78,82 

først onsdagen efter kunne jeg få taget moderkageprøven. Den var ikke så slem som forventet og jeg har nåle skræk, men måske det fordi min mand var ved og besvime og alt mit fokus måtte ligge på ham

nu det bare den lange vente tid. Årh den er hård. Jeg har søgt nettet tyndt for tråde omkring det. 
men hvis nogen har lyst til og dele gode som dårlige erfaringer så jeg kan relaterer til noget i vente tiden ville jeg blive glad ����❤️. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. oktober 2021

CKJ

Profilbillede for CKJ
MelisaK skriver:

Hej  

jeg var fredag den 15 til nf. 
baby så helt fin ud, lidt doven i forhold til mine andre børn, havde slet ikke tænkt tanken vi kunne få dårlig nf tal. 
men da hun kom til mine blodprøver trak det ned. 
og jeg endte på 1;74 for Down syndrom. 
min app a tal var kun 0,211 og beta hcg er 78,82 

først onsdagen efter kunne jeg få taget moderkageprøven. Den var ikke så slem som forventet og jeg har nåle skræk, men måske det fordi min mand var ved og besvime og alt mit fokus måtte ligge på ham

nu det bare den lange vente tid. Årh den er hård. Jeg har søgt nettet tyndt for tråde omkring det. 
men hvis nogen har lyst til og dele gode som dårlige erfaringer så jeg kan relaterer til noget i vente tiden ville jeg blive glad ����❤️. 

Føler med dig

fik et dårlig nf-tal ved mit tredje barn - kan faktisk ikke helt præcist huske det nøjagtige tal.

ved mig kunne de ikke tage en moderkage biopsi, da moderkagen lå forkert.  Så de tog en nipp test - der ‘kun’ de 99% sikker. 
ventetiden på dét svar varede 10 dage, da det var kr.h.ferie. 
Skrækkeligt at vente - så jeg føler virkelig med dig. 
for mit vedkommende var testen fin - men den ene 1% der var af risiko for downs forfulgte mig hele graviditeten. 
heldigvis har vi idag en sund og rask dreng, som bliver 4 lige om et øjeblik ❤️
så de gode historier findes derude.

ønsker dig alt det bedste!

Anmeld Citér

23. oktober 2021

MelisaK

CKJ skriver:

Føler med dig

fik et dårlig nf-tal ved mit tredje barn - kan faktisk ikke helt præcist huske det nøjagtige tal.

ved mig kunne de ikke tage en moderkage biopsi, da moderkagen lå forkert.  Så de tog en nipp test - der ‘kun’ de 99% sikker. 
ventetiden på dét svar varede 10 dage, da det var kr.h.ferie. 
Skrækkeligt at vente - så jeg føler virkelig med dig. 
for mit vedkommende var testen fin - men den ene 1% der var af risiko for downs forfulgte mig hele graviditeten. 
heldigvis har vi idag en sund og rask dreng, som bliver 4 lige om et øjeblik ❤️
så de gode historier findes derude.

ønsker dig alt det bedste!

Ja vente tiden er forfærdelig ��. Ville være så hårdt og vælge noget fra, men har en på 1 og på 3 , så vi synes det nødvendigt ❤️

Anmeld Citér

23. oktober 2021

CKJ

Profilbillede for CKJ
MelisaK skriver:

Ja vente tiden er forfærdelig ��. Ville være så hårdt og vælge noget fra, men har en på 1 og på 3 , så vi synes det nødvendigt ❤️

Hvornår regnede de med I ville få svar? 

Anmeld Citér

23. oktober 2021

MelisaK

CKJ skriver:

Hvornår regnede de med I ville få svar? 

De sagde bare engang efter weekenden, så det bliver vel imellem mandag til onsdag tænker jeg 

Anmeld Citér

23. oktober 2021

Anonym

Nu bliver jeg da helt nervøs hvis de tal er lig med risiko for dårligt svar på scanning, mine  tal er næsten ens med dine, dog er beta hcg på 70

Anmeld Citér

23. oktober 2021

Anonym

Nu bliver jeg da helt nervøs hvis de tal er lig med risiko for dårligt svar på scanning, mine  tal er næsten ens med dine, dog er beta hcg på 70

Mit papp er endda mindre end din kan jeg se

Anmeld Citér

23. oktober 2021

Anonym

Med et tal på 1:74 er der alligevel 73 helt normale og raske børn, før der kommer et med downs

Anmeld Citér

23. oktober 2021

MelisaK

Anonym skriver:

Det handler om mange ting os, hvornår prøverne er taget, din vægt og alder og sådan. Så ik bliv nervøs. 
jeg fik dem først taget uge 10 og vejer 54 kg og er 28

Anmeld Citér

23. oktober 2021

MelisaK

Anonym skriver:

Med et tal på 1:74 er der alligevel 73 helt normale og raske børn, før der kommer et med downs

Ja prøver os tænke sådan men hold nu op det svært ������

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.