Logisk ved afhentning og aflevering i børnehave

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. oktober 2021

Altea

Vi har heller ikke længere, end at vi altid går. Her har lillesøster bare ligget i vognen. At de er vågne, er jo ikke ensbetydende med at de skriger eller er kede af det - så hun har bare stået udenfor døren imens. Om kort tid kan han jo også sidde op med rygstøtten den korte tid du er inde, hvis det hjælper bare at sidde og observere noget. 
Og så er der skåret kraftig ned på aflevering/hente/hygge tid.. Storesøster får ikke altid mulighed for lige at vise og fortælle, men det er jo vilkårerne. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. oktober 2021

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster
Anonym skriver:

Hej,

Jeg har en søn på 3 måneder og en søn der går i børnehave. Jeg har indtil nu haft min søn i sin lift ved afhentning og aflevering af den store. Men det vare ikke længe, før han er for stor til at ligge i liften. Hvordan har i andre med gjort med de små, når i skulle hente og aflevere? Det kan jo desværre ikke altid times med, at han sover i barnevognen når jeg henter. Det er ikke muligt at køre barnevognen med ind.

Jeg tænker at garderoben vil være for våd og beskidt her til vinter, til at jeg bare kan ligge ham på gulvet. Den store kræver stadig hjælp til at få overtøj af og på, så jeg kan heller ikke bare have ham siddende på armen ��

Jeg kan slet ikke se hvordan jeg skal få det til at hænge sammen �� hvad har i andre gjort?

På forhånd tak! 

Jeg havde min yngste i bæresele, vikle eller ringslynge når jeg afleverede den store i børnehave. Det fungerer super, jeg havde frie hænder til at hjælpe den store og behøvede ikke at ligge den lille fra mig.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.