Pletblødninger i 12. Uge

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. oktober 2021

BlobBob

Jeg købte en tryghedsscanning meget tidligt omkring 6+0 som var fin. 

Lægen ville have scannet med selv men maskinen var i stykker og derfor tog hun blodprøver i stedet.  

Her til morgen er blødningen blevet kraftigere, men voldsomt men minder mere om en menstruation. Stadig ingen smerter men jeg lige nu føler jeg mig ret sikker på at det er en abort..

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. oktober 2021

StortOgSmåt

Profilbillede for StortOgSmåt
BlobBob skriver:

Lægen ville have scannet med selv men maskinen var i stykker og derfor tog hun blodprøver i stedet.  

Her til morgen er blødningen blevet kraftigere, men voldsomt men minder mere om en menstruation. Stadig ingen smerter men jeg lige nu føler jeg mig ret sikker på at det er en abort..

Kære du

Sikke en svær ventetid. Du må insistere på at din læge henviser dig til en scanning, nu hun ikke selv kan udføre den. En blodprøve giver ikke noget svar på om en graviditet er ved at gå til.

Anmeld Citér

21. oktober 2021

Esj

Profilbillede for Esj
BlobBob skriver:

Øv øv øv. Ja det kunne desværre godt tyde på det går den forkerte vej nu

Anmeld Citér

21. oktober 2021

EKAB

Profilbillede for EKAB

Jeg synes også du skal insistere på at blive scannet nu. Kæmpe krammer

Anmeld Citér

21. oktober 2021

Charl90

Kontakt sygehuset evt via 1813. De har hellere end gerne ville tjekke mig da jeg var i samme situation

Anmeld Citér

21. oktober 2021

MJL88

BlobBob skriver:

Årh nej, ja få dig en scanning hurtigst muligt Håber virkelig ikke du aborterer

Anmeld Citér

23. oktober 2021

BlobBob

Det var en missed abortion. Fosterudviklingen var stoppet i uge seks et par dage efter den tidlige scanning jeg fik.

Anmeld Citér

23. oktober 2021

EKAB

Profilbillede for EKAB
BlobBob skriver:

Det var en missed abortion. Fosterudviklingen var stoppet i uge seks et par dage efter den tidlige scanning jeg fik.

Det er jeg simpelthen så ked af at høre Øv. 
Hvordan har du det?

Anmeld Citér

23. oktober 2021

MJL88

BlobBob skriver:

Det er jeg virkelig ked af  Det er smertefuldt både fysisk og psykisk. Håber du har er godt netværk til at være der for dig, en abort er en mega svær oplevelse.

Anmeld Citér

23. oktober 2021

Crochet

Hvor er jeg ked af at høre du har mistet På facebook har vi en gruppe ved navn Forældre og Sorg - for alle der har mistet børn i graviditeten eller senere. Måske kan du finde lidt støtte dér <3 

https://www.facebook.com/groups/105206169518552

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.