Heej
Jeg har virkelige bare brug for at få det her ud, da jeg kan føle mig lidt alene med det.
Jeg har i februar fået min spiral ud, da min beder hvaldel og jeg mente at vi i år skulle prøve at få et barn.
Vi besluttede os for at tag den stille og roligt så min krop lige kunne komme sig over ikke at være styret af hormoner m.m. her havde jeg regelmæssig mens, den kom altid en uge før udgang af hver måneden indtil vi ramte juni.
Fra juni har det bare gået ned af bakke, i juni fik jeg ingen mens dog en masse mavesmerter, kvalme m.m. midt juli for jeg noget der minder om mens, men det har slet ikke samme styrke som det plejer, faktisk gik jeg ikke med bind de dage, da der ikke kom noget med mindre jeg stak finger op.
Og mig som troede at det ikke kunne blive være, august ramte og jeg startede måneden ud med at pletbløde i 2 dage i streg, det var frisk blod blandet med mit udflåd. 1 uge før min mens skulle komme pletblødte jeg 2 dag igen som i starten af måneden. Mit udflåd begyndt at ændre sige til at blive klumpet og grynet, ingen lugt vil jeg understrege. Jeg fik mange mavesmerter i venstre side on and off, og min menstruation kom de 2 sidste dage i august måneden.
Jeg tog til læge og hun tog en prøve som viste at alt var fint og det bare var mig der var skør/stresset, jeg var jo ung der var masser af tid (mig 27 min kæreste 35).
September kom og igen for jeg pletblødninger denne gang 3 dage i streg, 6 dage før min menstruation, mit udflåd er den samme som august på trods af jeg bruget stik piller.
Også rammer vi oktober jeg havde 5 dage med svingende smerter i venstre side lige under navlen, de svingede i styrke, men de var vedvarende. Og en uge efter er jeg begyndt at pletbløde frisk blod ingen klumper.
Jeg er så forvirret og så frustrer over at jeg på ingen måde har styr på min krop, jeg skammer over være en kvinde, jeg skammer mig over for min kæreste da jeg ikke endnu er blevet gravid.
Jeg tør ikke længer at tag en graviditets i frygt for endnu en negativ test.
Jeg har fået en tid hos gynækologen og jeg frygter den dag, jeg frygter at vedkommende ikke vil tag mine problemer seriøst, jeg frygter at han/hun vil sige at det er kun fordi jeg er tyk, ja jeg frygter jeg skal forsæt leve i uvisheden.
Så kære jer har i nogle gode råd til hvad jeg skal gøre? for at hjælpe mig selv og min krop?