Anonym skriver:
jeg har en aftale i weekenden som bare er for hyggens skyld(sex) Men jeg føler mig ikke attraktiv i min krop. Jeg vil super gerne ses med vedkommende, men jeg føler et større pres på min krop end hvis det var en date med noget seriøst som målet. Da det er noget helt andet. Jeg vejer 15 kg for meget. Vi har begge set hinanden med tøj på, men det er jo en anden sag uden. Min røv er flad, lårbasserne kysser hinanden og brysterne hænger. Jeg vil virkelig gerne bare have en god aften, men er bange for at mine negative tanker kommer til at ødelægge den.
Hvordan kan jeg få en god aften?? Jeg har aldrig før prøvet at have sex udenfor forhold da min krop altid har været en hæmsko for mig.
Jeg har også en ven der kommer for at hygge af og til.
Jeg er tyk og ser ikke mig selv som særlig køn. Pæn nok fra de rette vinkler, men altså dem kan man jo ikke udelukkende vise sig fra når man ses i virkeligheden.
Men når jeg kommer dertil med en fyr hvor man tager tøjet af, så stoler jeg trygt på at han godt kan lide min krop. Han ville næppe gå så langt hvis han fandt mig grim.
Og nogle mænd foretrækker os lidt runde kvinder.
Personligt foretrækker jeg lidt runde mænd, uanset om jeg selv er tyk eller tynd. Jeg kan godt lide tykke mænd.
Så ja prøv om ikke du kan finde ro i at han godt kan lide din krop som den ser ud. Du er god nok.
Anmeld
Citér