Sex

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.122 visninger
7 svar
2 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
18. oktober 2021

Anonym trådstarter

jeg har en aftale i weekenden som bare er for hyggens skyld(sex) Men jeg føler mig ikke attraktiv i min krop. Jeg vil super gerne ses med vedkommende, men jeg føler et større pres på min krop end hvis det var en date med noget seriøst som målet.  Da det er noget helt andet.  Jeg vejer 15 kg for meget. Vi har begge set hinanden med tøj på, men det er jo en anden sag uden. Min røv er flad, lårbasserne kysser hinanden og brysterne hænger. Jeg vil virkelig gerne bare have en god aften, men er bange for at mine negative tanker kommer til at ødelægge den.

Hvordan kan jeg få en god aften?? Jeg har aldrig før prøvet at have sex udenfor forhold  da min krop altid har været en hæmsko for mig.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. oktober 2021

Anonym

Anonym skriver:

jeg har en aftale i weekenden som bare er for hyggens skyld(sex) Men jeg føler mig ikke attraktiv i min krop. Jeg vil super gerne ses med vedkommende, men jeg føler et større pres på min krop end hvis det var en date med noget seriøst som målet.  Da det er noget helt andet.  Jeg vejer 15 kg for meget. Vi har begge set hinanden med tøj på, men det er jo en anden sag uden. Min røv er flad, lårbasserne kysser hinanden og brysterne hænger. Jeg vil virkelig gerne bare have en god aften, men er bange for at mine negative tanker kommer til at ødelægge den.

Hvordan kan jeg få en god aften?? Jeg har aldrig før prøvet at have sex udenfor forhold  da min krop altid har været en hæmsko for mig.

Hvis det kan hjælpe dig så vejer jeg 30kg for meget, min røv er en bulet ladeport, mine lår klistrer op ad hinanden og brysterne kan slå en død mand ihjel - og jeg har aldrig haft bedre sex end med min 'ven med fordele'   som i øvrigt var et ganske pænt eksemplar

NYD det!

Anmeld Citér

19. oktober 2021

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Hvis det kan hjælpe dig så vejer jeg 30kg for meget, min røv er en bulet ladeport, mine lår klistrer op ad hinanden og brysterne kan slå en død mand ihjel - og jeg har aldrig haft bedre sex end med min 'ven med fordele'   som i øvrigt var et ganske pænt eksemplar

NYD det!

Tak, jeg vil virkelig prøve at nyde det, og ikke lade de negative tanker fylde for meget. Har bare været ude for at min krop er blevet kritiseret før af en mand, det er nok den oplevelse der lige trænger på. Dermed ikke sagt at det sker på søndag, men det finder jeg ud af.

Anmeld Citér

19. oktober 2021

Mor11

Profilbillede for Mor11

Ærlighed! Fortæl ham at du er lidt nervøs og tænker alt for meget over dine "fejl". Hvis han er en god elsker, så siger han at du bare skal slappe af, og så sørger han for at du kommer til at føle dig sexet og godt tilpas når i ses  

Anmeld Citér

19. oktober 2021

Anonym

Anonym skriver:

Jeg har også en ven der kommer for at hygge af og til. 
Jeg er tyk og ser ikke mig selv som særlig køn. Pæn nok fra de rette vinkler, men altså dem kan man jo ikke udelukkende vise sig fra når man ses i virkeligheden. 

Men når jeg kommer dertil med en fyr hvor man tager tøjet af, så stoler jeg trygt på at han godt kan lide min krop. Han ville næppe gå så langt hvis han fandt mig grim. 

Og nogle mænd foretrækker os lidt runde kvinder. 
Personligt foretrækker jeg lidt runde mænd, uanset om jeg selv er tyk eller tynd. Jeg kan godt lide tykke mænd. 

Så ja prøv om ikke du kan finde ro i at han godt kan lide din krop som den ser ud. Du er god nok.

Anmeld Citér

19. oktober 2021

Anonym trådstarter

Ærlighed! Fortæl ham at du er lidt nervøs og tænker alt for meget over dine "fejl". Hvis han er en god elsker, så siger han at du bare skal slappe af, og så sørger han for at du kommer til at føle dig sexet og godt tilpas når i ses  

Ja det har du ret i Jeg har allerede fortalt ham at jeg er nervøs, og sådan, men han sagde vi skulle tage det stille og roligt og som det kommer 

Anmeld Citér

19. oktober 2021

B&J

Er ked af den dumme oplevelse hvor en mand kommenterer på hvordan du ser ud. Jeg syntes du skal lære at elske dig selv for den du er fordi du bliver meget meget mere glad og sexen bliver 90% bedre.

selv om jeg altid har haft nåede på sidebene og bryster der vil sin vej og lår der er sammen en god stor mås ja så er jeg bare mig jeg har vejet alt fra 150kg til 75 til 90 nu 100 og jeg hviler i mig selv det er nok det vigtigste jeg har læet nu har jeg dig den samme mand men da jeg var ude og finde en hygge ven ja hvis han ikke vil mig pga mit udseende så var det hans problem for kunne da sagtens finde en ny intet problem som også kunne lig mig og min krop 

kæmpe kram til dig og nyd sig selv alle er smukke på hver deres måde 

Anmeld Citér

19. oktober 2021

Mor11

Profilbillede for Mor11
Anonym skriver:

Ja det har du ret i Jeg har allerede fortalt ham at jeg er nervøs, og sådan, men han sagde vi skulle tage det stille og roligt og som det kommer 

Jeg er sikker på det nok skal gå fint selvom han ikke har set dig uden tøj på, så ved man jo godt i hovedtræk hvordan det nok ser ud indenunder han har taget stilling til, at han tænder på dig. Og han lyder respektfuld når han siger at i bare skal tage det stille og roligt. Jeg er sikker på, når først du fornemmer at han gerne vil røre ved din krop, så forsvinder alle de dumme tanker.  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.