Mangler graviditetssymptomer 11+1

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. oktober 2021

Alonebreak

Profilbillede for Alonebreak

Hejsa derude. Jeg har flere gange tænkt på om der er andre som heller ikke har særlig mange graviditetssymptomer. Jeg er gravid 11+1 og har været til tidlig scanning, så den er altså god nok. Men jeg læser hele tiden om den her omtalte kvalme, og jeg har da oplevet en lille anelse af det, men ikke noget jeg synes jeg ville vurdere som reel kvalme. Jeg startede ud med ekstrem ømme bryster, og selvom de stadig er ømme synes jeg heller ikke de lever op til det jeg læser alle steder. Så derfor bliver jeg selvfølglig bekymret. Andre symptomer synes jeg nemlig ikke jeg har mærket. Er der andre som har oplevet en graviditet som gik helt fint, men som ikke var præget på den måde af graviditetssymptomerne. Skal jeg være bekymret? Har først nakkefoldsscanning om 2 uger. 

Vil bare sige, NYD DET !!

jeg er 8 uger henne og har de sidste to uger kastet voldsomt meget op, været svimmel døgnet rundt, træt så jeg ikke kan holde øjne åbne og kvalme dag og nat  

Samvittigheden dræber mig fordi jeg er så fraværende, tvinger jeg mig selv ender det i en voldsom hovedpine.. 

vil ønske jeg ingen symptomer havde så jeg kan få en normal hverdag igen

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.