Bære barnevogn op af trapper

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. oktober 2021

StortOgSmåt

Profilbillede for StortOgSmåt
Anonym2300 skriver:

Fordi vi ikke har barnevognsparkering og vi har en altan baby kan sove på ��

Jeg ved ikke helt hvad barnevognsparkering er, men køb en billig brugt altanbarnevogn og sov i den ... og lad den anden stå et sted med regnslag og lås?

Ellers ja, så køb én som kan være i elevatoren...

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. oktober 2021

Jixy

Profilbillede for Jixy
Anonym2300 skriver:

Jeg har totalt forelsket mig i Emmaljunga NXT90b. MEN jeg bor på 1. Sal hvor den er for stor til at være i elevatoren  Jeg tænker (måske dumt) at jeg sagtens kan bære den op ad trapperne. Er det helt fjollet?

Nu ved jeg ikke hvor lille elevatoren er, men der på de fleste barnevogne frigivet en del plads hvis man vipper styret helt op. Så måske det vil hjælpe dig?

Ellers køb en anden der kan være i elevatoren/stå nede, du bliver helt ødelagt af at slæbe barnevognen og baby op og ned.

Anmeld Citér

8. oktober 2021

Perle1

Køb en der kan være i elevatoren er mit råd. Jeg har selv båret en klapvogn op og ned flere gange også selvom det kun var fra kælderen og op til 2. Sal  og det holdt ikke i længden. Jeg blev træt af det

Anmeld Citér

8. oktober 2021

Charl90

Det er ikke din favorit barnevogn længe, hvis den ikke kan være i elevatoren

Anmeld Citér

9. oktober 2021

Musemåtte

Det er også den vogn jeg skal ud og have, så jeg forstår virkelig din drøm!

Umiddelbart vil jeg også sige, at du skulle kigge på en anden, evt cybex priam, stokke trailz eller den almindelige nxt90f (eller 60f) hvor klapvognsdelen kan lægges fladt ned til det samme liggemål som Nxt90b.

Mén jeg tænker om du måske kan slå Nxt90b sammen, og tage den med i elevatoren? Hvis både kasse og stel er slået sammen, fylder den ikke meget.

Men hvad havde du tænkt med baby imens du vil bære vognen op?

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.