Bære barnevogn op af trapper

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.682 visninger
14 svar
5 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
7. oktober 2021

Anonym2300

Jeg har totalt forelsket mig i Emmaljunga NXT90b. MEN jeg bor på 1. Sal hvor den er for stor til at være i elevatoren  Jeg tænker (måske dumt) at jeg sagtens kan bære den op ad trapperne. Er det helt fjollet?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. oktober 2021

StortOgSmåt

Profilbillede for StortOgSmåt
Anonym2300 skriver:

Jeg har totalt forelsket mig i Emmaljunga NXT90b. MEN jeg bor på 1. Sal hvor den er for stor til at være i elevatoren  Jeg tænker (måske dumt) at jeg sagtens kan bære den op ad trapperne. Er det helt fjollet?

Ja, det lyder i mine øre ret fjollet og upraktisk. Hvorfor skal den med op? 

Anmeld Citér

7. oktober 2021

Anonym

Jeg har en relativ lille vogn (cybex) Og jeg synes det er et helvede at få den op og ned af 6 kældertrapper, jeg har så heller ikke en lift, så oftest med en baby på armen.

Anyhow- jeg vil mene du vil blive ked af at skulle slæbe på den vogn.

Iøvrigt er en fra min mg i samme situation og det gør hun ikke kommer ud dagligt fordi det er for omstændigt 

Anmeld Citér

7. oktober 2021

Anonym2300

StortOgSmåt skriver:

Ja, det lyder i mine øre ret fjollet og upraktisk. Hvorfor skal den med op? 

Fordi vi ikke har barnevognsparkering og vi har en altan baby kan sove på ��

Anmeld Citér

7. oktober 2021

AnoMor

Anonym2300 skriver:

Ja det lyder helt fjollet at bærer den op. Det ødelægger du dig selv på i længden. 

Anmeld Citér

7. oktober 2021

Anonym

Vi endte med at opbevare barnevognen i vores bil. Det var for træls at slæbe den frem og tilbage 

Anmeld Citér

7. oktober 2021

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster

Jeg har en ældre odder vogn som er altanvogn herhjemme. Det er dog også vores eneste barnevogn, så den kommer med hvis vi skal på længere ture hvor det er rart at min yngste kan sove på farten. Jeg bor på 2. sal og det er et helvede at slæbe den op og ned når den skal med ud. Så meget at jeg sværger det er sidste gang, hver gang! At jeg så gør det igen alligevel er en anden sag, fordi det trods alt er til min datters bedste. 

Men altså det ville jeg på INGEN måde gide at gøre til hverdag. Jeg ville finde alle mulige alternativer til at bruge den vogn hvis den skulle slæbes op og ned hver dag. F.eks. putte baby i et bæreredskab eller købe en lille let klapvogn i stedet for (dog afhængigt af babys alder). Men en barnevogn der skulle op og ned af trapperne hver dag ville ikke blive brugt her.

Anmeld Citér

7. oktober 2021

BAE

Profilbillede for BAE
Tidligere tnbc (med ny profil)
Anonym2300 skriver:

Fordi vi ikke har barnevognsparkering og vi har en altan baby kan sove på ��

Er der ikke noget sted den kan stå nede, altså når I ikke bruger den?

Og så have en stående på altanen.

Jeg tror du vil blive træt af at slæbe den op og ned hver eneste dag.. 

Anmeld Citér

7. oktober 2021

Naha

Anonym2300 skriver:

Altså jeg bar min Brio vogn op på 1 sal da jeg boede i lejlighed med min datter. Var alene med hende. Shit det var hårdt hvis hun lå og sov, så startede jeg med at bære indkøbsvarene op, derefter hende i selve vognen og bagefter stellet.

Det var da nemt da hun vejede 4 kg men da huk vejede 10 kg begyndte det at blive tungt, men jeg fik da muller af det ��

Anmeld Citér

7. oktober 2021

Ønskebaby1987

Profilbillede for Ønskebaby1987

Køb en vogn der kan være i elevatoren ��

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.