FaceTime med datter

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.254 visninger
11 svar
27 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
5. oktober 2021

Anonym trådstarter

Når min datter er hos sin far er det ikke altid han vil have jeg ringer på FaceTime for at snakke med hende. Han vil gerne Skåne hende for at blive ked af det, fordi hun bliver det indimellem når vi snakker sammen.  Så vil hun gerne hjem til mor.

Jeg synes det er lidt hårdt at jeg ikke kan snakke med hende egentlig. Men kan selvfølgelig forstå, at det heller ikke er rart for hende at blive ked af det. 
Synes I det er det rigtige, at han ikke lader mig ringe og snakke, når han vurderer at hun måske vil blive ked af det?

Og nej jeg er ikke egoistisk eller noget.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. oktober 2021

Jopige

Min søns far og jeg har en 7/7 ordning og vi ringer heller ikke sammen mens han er hos den anden forældre. Min søn bliver mindet om savnet og bliver rigtig ked af det hvis han snakker med den anden forældre. For min søn er det 100% i hans bedste ikke at blive mindet om savnet til den anden forælder. 
Jeg forstår dog godt din lyst ril at snakke med din datter, men jeg er enig med din eks på baggrund af mine egne erfaringer. 

Anmeld Citér

5. oktober 2021

Anonym trådstarter

Jopige skriver:

Min søns far og jeg har en 7/7 ordning og vi ringer heller ikke sammen mens han er hos den anden forældre. Min søn bliver mindet om savnet og bliver rigtig ked af det hvis han snakker med den anden forældre. For min søn er det 100% i hans bedste ikke at blive mindet om savnet til den anden forælder. 
Jeg forstår dog godt din lyst ril at snakke med din datter, men jeg er enig med din eks på baggrund af mine egne erfaringer. 

Ja, jeg er også enig. 

Anmeld Citér

5. oktober 2021

Mamman

Profilbillede for Mamman

Ja er helt enig

Anmeld Citér

5. oktober 2021

Fortvivlet

Profilbillede for Fortvivlet

Hvis din datter ikke efterspørger det og bliver ked af det, så forstår jeg da helt sikkert godt far, så tænker han da netop på hende og så vil jeg da faktisk sige at det lyder som et egoistisk behov

Anmeld Citér

5. oktober 2021

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster
Anonym skriver:

Når min datter er hos sin far er det ikke altid han vil have jeg ringer på FaceTime for at snakke med hende. Han vil gerne Skåne hende for at blive ked af det, fordi hun bliver det indimellem når vi snakker sammen.  Så vil hun gerne hjem til mor.

Jeg synes det er lidt hårdt at jeg ikke kan snakke med hende egentlig. Men kan selvfølgelig forstå, at det heller ikke er rart for hende at blive ked af det. 
Synes I det er det rigtige, at han ikke lader mig ringe og snakke, når han vurderer at hun måske vil blive ked af det?

Og nej jeg er ikke egoistisk eller noget.

Jeg har lavet samme regl for min datter og hendes far. De havde lavet en aftale om at ringe sammen hver eftermiddag, udenom mig, men det resulterede i at hun altid var rigtig ked af det og savnede far når hun skulle sove. Det fungerede simpelthen slet ikke.

Omvendt skal de heller ikke ringe til mig når hun af og til sover hos ham, fordi hun bare bliver mega ked af det og græder og vil hjem til mama og puttes i den store seng. Det er ikke spor gavnligt når det ikke er en mulighed, og det forværrer bare hendes savn til mig. 

Så ja, jeg synes det er helt i orden at din datters far siger at I ikke skal ringe på facetime når hun er hos ham. Selvom du savner hende og hun måske savner dig så er det nok bedst for hende at blive i relationen til far uden at bringe dig ind i det rum ved opkald. 

Anmeld Citér

5. oktober 2021

Kontrast

Jeg ser jo kun min søn hver tredje weekend, så vi taler meget sammen over Skype og telefon. Men det er altid hans behov, der afgør hvor meget. I perioder ønsker han kontakt hver dag, en enkelt gang er der gået op til 14 dage, men i snit har vi kontakt et par gange om ugen. Jeg kan ikke sige, hvad vi ville gøre i en 7/7 ordning,  det ville komme an på hvad min dreng ønskede. 

Anmeld Citér

5. oktober 2021

Esj

Profilbillede for Esj

Hvis ikke jeres kontakt er positiv for jeres datter så jo så er du egoistisk hvis  du stadig vil praktisere det  

Anmeld Citér

5. oktober 2021

Savanna

Profilbillede for Savanna

Ja, han er i sin gode ret til at bede dig om ikke at ringe.

Når jeres datter er hos ham er det HANS ansvar og vurdering af hendes behov, der gælder - og vice versa, når hun er hos dig.

Han er ikke ude på at genere dig, men varetage hendes behov som forælder. 

Anmeld Citér

5. oktober 2021

Anonym trådstarter

Ja, han er i sin gode ret til at bede dig om ikke at ringe.

Når jeres datter er hos ham er det HANS ansvar og vurdering af hendes behov, der gælder - og vice versa, når hun er hos dig.

Han er ikke ude på at genere dig, men varetage hendes behov som forælder. 

Øh ja okay.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.