HJÆLP: 7+1 og intet levende foster

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. oktober 2021

Anonym trådstarter

Opdatering: 

Mit HCG er desværre kun steget fra 14.000 til 15.600 siden mandag. Så det er jo desværre slut for mig.. Øv øv øv

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. oktober 2021

Anonym

Anonym skriver:

Opdatering: 

Mit HCG er desværre kun steget fra 14.000 til 15.600 siden mandag. Så det er jo desværre slut for mig.. Øv øv øv

Øv øv  stort kram til dig!  Håber alt forløber sig fint og hurtigt

Anmeld Citér

9. oktober 2021

Anonym trådstarter

Nå opdatering. 

Blev scannet i dag og der var pludselig et foster med hjerteblink  Men blev sat to uger tilbage, men der var sket udvikling siden sidst og det var som sagt både foster og hjerteblink. Vi er SÅ forvirret! Vi skal til gynækolog på tirsdag, håber han kan give noget klarhed

Anmeld Citér

9. oktober 2021

123321

Profilbillede for 123321

Rigtig meget pøj pøj med det hele. Lyder da godt med hjerteblink. 

Anmeld Citér

10. oktober 2021

Anonym trådstarter

123321 skriver:

Rigtig meget pøj pøj med det hele. Lyder da godt med hjerteblink. 

Jeg mistede desværre i dag 

Jeg fik en meget voldsom og kraftig blødning, så jeg kom på sygehuset. Her fortalte lægen at det sad i livmoderhalsen, så han “hjalp” det lidt ud og det lignede at livmoderen var tim bagefter. Men der var stadig meget blødning deroppe, og jeg skal lige love for at jeg bløder.. Hold nu op, selv efter fødslen af min datter blødte jeg ikke så meget

Anmeld Citér

11. oktober 2021

Jopige

Anonym skriver:

Jeg mistede desværre i dag 

Jeg fik en meget voldsom og kraftig blødning, så jeg kom på sygehuset. Her fortalte lægen at det sad i livmoderhalsen, så han “hjalp” det lidt ud og det lignede at livmoderen var tim bagefter. Men der var stadig meget blødning deroppe, og jeg skal lige love for at jeg bløder.. Hold nu op, selv efter fødslen af min datter blødte jeg ikke så meget

Åh det er jeg virkelig ked af at høre!  
Det er noget af en frustrerende rejse du har været på, og at den så ender sådan her. 
Jeg håber snart, at du stopper med at bløde og I kan prøve igen

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.