HJÆLP: 7+1 og intet levende foster

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.624 visninger
15 svar
6 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
2. oktober 2021

Anonym trådstarter

Hej alle

Jeg er i dag 7+1, fik min første positive test d.3.09, og har været til scanning. 

Hun kunne ikke se et hjerteblink eller nærmest et foster, og hun kunne se blødning bagved.. Jeg bløder ikke endnu, men har mega mange smerter i maven, sådan murren agtig konstant. 

Jeg forventer at abortere, men nogen der kan fortælle mig, hvor længe jeg ca. skal vente, altså har nogen prøvet noget lignende?

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. oktober 2021

Esj

Profilbillede for Esj

Er det en privat scanning du har været til? I såfald skal du ind under hospital regimet. For de skal ligge en plan for dig, for du skal jo ikke rende rundt med et "dødt" / ikke udviklende foster.

Og de billeder du har taget minder mest om alt en graviditet i uge 5 desværre. 

Nogle går jo rigtigt mange mange uger uden de bløder. Fx de kvinder der komme til nf scanning og fosteret er gået til i uge 6 fx. De for jo et udskab eller piller for at udstøde det..

Og sikke da en øv besked at få

Anmeld Citér

2. oktober 2021

Anonym trådstarter

Esj skriver:

Er det en privat scanning du har været til? I såfald skal du ind under hospital regimet. For de skal ligge en plan for dig, for du skal jo ikke rende rundt med et "dødt" / ikke udviklende foster.

Og de billeder du har taget minder mest om alt en graviditet i uge 5 desværre. 

Nogle går jo rigtigt mange mange uger uden de bløder. Fx de kvinder der komme til nf scanning og fosteret er gået til i uge 6 fx. De for jo et udskab eller piller for at udstøde det..

Og sikke da en øv besked at få

Ja det var det.. Ja helt vildt.. Og har simpelthen haft så vanvittig god udvikling i mine tests, så havde virkelig troet på den. Men det blev desværre ikke til noget i denne omgang.. Kan du svare på om den hvid klump oppe i højre hjørne er det døde foster? Kan se blommesækken nede i venstre hjørne. 

øv øv øv altså

Anmeld Citér

2. oktober 2021

Esj

Profilbillede for Esj

Tænker du skal kontakte din egen læge mandag så du kan komme videre i forløbet. 

Ang den hvide klump i hjørnet. Det tør jeg ikke spå om, men umiddelbart synes jeg ikke det ligner et foster må jeg indrømme. Men aner det ikke. 

Ja det er virkelig virkelig øv når man nu regner med alt er fint :/

Anmeld Citér

2. oktober 2021

Anonym trådstarter

Esj skriver:

Tænker du skal kontakte din egen læge mandag så du kan komme videre i forløbet. 

Ang den hvide klump i hjørnet. Det tør jeg ikke spå om, men umiddelbart synes jeg ikke det ligner et foster må jeg indrømme. Men aner det ikke. 

Ja det er virkelig virkelig øv når man nu regner med alt er fint :/

Det gør jeg, mange tak for svar  Så satser jeg på, at den selv finder vej ud hurtigst muligt. 

Anmeld Citér

2. oktober 2021

Anonym

Anonym skriver:

Hej alle

Jeg er i dag 7+1, fik min første positive test d.3.09, og har været til scanning. 

Hun kunne ikke se et hjerteblink eller nærmest et foster, og hun kunne se blødning bagved.. Jeg bløder ikke endnu, men har mega mange smerter i maven, sådan murren agtig konstant. 

Jeg forventer at abortere, men nogen der kan fortælle mig, hvor længe jeg ca. skal vente, altså har nogen prøvet noget lignende?

Øv øv, stort kram til dig!  

Håber alt forløber sig fint, hvad enten det er den gode eller dårlige vej

Anmeld Citér

2. oktober 2021

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Øv øv, stort kram til dig!  

Håber alt forløber sig fint, hvad enten det er den gode eller dårlige vej

Mange tak

Anmeld Citér

4. oktober 2021

123321

Profilbillede for 123321

Hvordan er det gået? 

Anmeld Citér

4. oktober 2021

Anonym trådstarter

123321 skriver:

Hvordan er det gået? 

Hvor er det sødt du følger op 

Havde et HCG på 14.000 idag, og så må vi se igen på onsdag.. Scanningen i dag manglede igen et foster, men der var sket en udvikling i gestationssækken og blommesækken  Så de ved stadig ikke om jeg er kortere henne, eller om fosteret bare ikke udvikler sig. 

Anmeld Citér

4. oktober 2021

123321

Profilbillede for 123321

Åhhh krydser fingre. Pøj pøj!

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.