Jeg er blevet gjort opmærksom på for nyligt, at min dreng på 2.5 år, ikke trives i dagplejen som jeg troede, er det man kalder en hønemor, og har altid spurgt hver dag, hvordan det er gået, og har altid fået advide, at det gik fint, så det slog mig helt ud, at sandheden var en anden.
I august havde jeg samtale med dagpleje pædagog, ang talepædagog da han er bagud med sprog, her fik jeg så også advide, at hun så en dreng, der skulle have et skub/hjælp til at lege med de andre, han observere fra sidelinjen, han er meget tilbageholdende i dagplejen, i går startede vi til mor/barn gymnastik, jeg ville gerne se om han var så tilbageholdende overfor de andre børn, men han var opsøgende og spurtede rundt, det eneste jeg bemærkede var, at det var svært at fastholde hans opmærksomhed til en forhindring på banen, han ville bare gerne løbe rundt med de andre og prøve det hele på en gang.
Dagpleje pædagogen vil gerne have ergoterapeut til at se på ham, som jeg ikke helt forstår, da han er med motorisk.
Herhjemme er han slet ikke den de beskriver, men en vildbasse, han er en der skal se folk an, inden han bløder op, men nu er min den store på 18 år særlig sensitiv, så det gjorde han også.
Jeg er bange for, at man tænker jeg er en dårlig mor, nu når han tilsyneladende skiller sig ud, og vil gerne høre om, der er andre derude hvor deres børn har nogle udfordringer, om de også har gået med angsten for at få fjernet sit barn? Blive stemplet som en dårlig mor.