Jeg tror jeg er på vej at blive deprimeret 
Har snakket med lægen
jeg scorede ikke på de ting han spurgte mig, ERGO så er jeg ikke deprimeret mener han - ( Dårlig læge, kan ikke skifte alle er optaget)
Jeg er holdt op med at lave aftensmad, fordi Jeg gider ikke mere - Ingen af børnene spiser noget uden når det er pita brød, så spiser de brød, det er vores ældste der så frygtelig kræsen, og de andre børn følger ham - De spiser Seriøst ikke noget, de spiser brød, pasta og pizza, alt andet sidder min mand og jeg alene mens børnene får rugbrød eller havregrød, så nu har jeg bare droppet den varme mad, min mand er sur, men han kan sagtens lave noget men gider ikke
Min mand er det “type” der aldrig roser ( Seriøst i 15 år har hans mor aldrig sagt et pænt ord til os) Men han skal nok sige om det smager dårligt
Jeg har bare fået nok!!! Jeg magter ikke mere, jeg føler mig ikke, som mor men, som en Zombie der skal tage mig af ALT! Og når Jeg ikke gøre det falder det fra hinanden -
Vi har prøvet madkasser, det var okay, men droppede det da kødet gang og gang var så ulækkert, der var altid en masse sener i osv.
- Hvad skal jeg gøre at komme ovenpå?
Jeg er så udkørte jeg er ikke den varme søde mor jeg vild være, men en vred mor med korte lunte 

Anmeld
Citér