Fortælle praktiksted om graviditet?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.605 visninger
17 svar
5 synes godt om
25. september 2021

Anonym trådstarter

Sagen er den at jeg er pædagog studerende og skal I praktik I en vuggestue, og der vil jeg være ca 7 uger henne. Mens  jeg er i praktik har jeg lægebesøg og også nakkefoldscanning, ville i fortælle når i starter, til vejleder at i er gravid? Eller ville i ikke sige det, og så bare sige i har lægebesøg osv uden at have fortalt det er pga graviditet ? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. september 2021

RB90

Jeg ville ikke sige det  Blot bede om fri til lægebesøg 

Anmeld Citér

25. september 2021

Anonym trådstarter

RB90 skriver:

Jeg ville ikke sige det  Blot bede om fri til lægebesøg 

Tak for respons

Anmeld Citér

25. september 2021

Fortvivlet

Profilbillede for Fortvivlet

Jeg ville da sige det ( og sagde det også). Det kommer jo ikke til at have betydning for praktikstedet andet end scanningerne og JM (lægetider burde kunne gøres uden for arbejdstiden)

Anmeld Citér

26. september 2021

Perle1

Synes du skal gøre det du har lyst til  Jeg ville ikke have sagt det til mit praktiksted men de spurgte selv, da min mave nåede at vokse en del

Anmeld Citér

26. september 2021

Anonym trådstarter

Perle1 skriver:

Synes du skal gøre det du har lyst til  Jeg ville ikke have sagt det til mit praktiksted men de spurgte selv, da min mave nåede at vokse en del

Jeg tror ikke de når at opdage det, da jeg er ret overvægtig hehe 

Anmeld Citér

26. september 2021

libramarie12

Profilbillede for libramarie12

Kommer an på nogle ting. 

Jeg selv er pædagog og vil gene være vejleder når jeg kommer tilbage fra mit barsel.

Hvis du vælger at sige det. Er det en meget god ide at du få planlagt dine tider til lægen og jordmoder sådan du har datoerne.og tider. Sådan de kan ligge det ind i vagtplan.