Andre over 40 år?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. september 2021

Charl90

Én fra min mødregruppe blev gravid i første forsøg som 39 årig

For mig tog det 14 måneder selvom jeg kun var 26...

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. september 2021

Kontrast

Jeg er kun 37 og nok naiv, men tænker selv, at jeg ville kunne få børn i små 10 år endnu. Uden fertilitetsbehandling.

Anmeld Citér

26. september 2021

Anonym trådstarter

Lilleluna skriver:

Nu prøver jeg godt nok ikke lige at blive gravid og jeg er “kun” 39 år. Men jeg smider lige et svar alligevel. For du får da godt nok ikke nogle opløftende svar med på vejen. 

nu nærmer jeg mig jo 40 og dermed er en stor del af min omgangskreds jo også i den alder og der bliver altså stadig født babyer selvfølgelig bliver det sværere, men det er nu altså ikke umuligt!

selv er jeg jo så kun 39, men jeg ligger med en lille sund og rask nyfødt baby på brystet - lavet helt uden at forsøge, ens fertilitet er ikke nødvendigvis dårlig selvom ens æg ikke er de nyeste i rugekassen

Tak for din fine besked og tillykke med baby. 
Jeg er egentlig også ret optimistisk.  Og har jo hørt om flere hvor det er lykkes, selvfølgelig er det øv med de aborter men vi tror på vi er heldige på et tidspunkt.

Anmeld Citér

14. februar 2024

Edith

Jeg ved tråden her er flere år gammel, men bliver nysgerrig på om det lykkedes dig naturligt at blive gravid?  Det håber jeg! 
Jeg søgte lidt rundt - og trænger til historier som kan give håb. Jeg er lige blevet 43 og vi forsøger også naturligt. og drømmer hver måned om at miraklet sker. 
Vi er heller ikke så vilde med tanken om behandling - og vælger at tro på at det sker. 
( har 2 aborter bag mig) så vi ved at det er muligt at blive gravid. 
Er der mon nogen med gode historier?

Anmeld Citér

14. februar 2024

Anonym trådstarter

Edith skriver:

Jeg ved tråden her er flere år gammel, men bliver nysgerrig på om det lykkedes dig naturligt at blive gravid?  Det håber jeg! 
Jeg søgte lidt rundt - og trænger til historier som kan give håb. Jeg er lige blevet 43 og vi forsøger også naturligt. og drømmer hver måned om at miraklet sker. 
Vi er heller ikke så vilde med tanken om behandling - og vælger at tro på at det sker. 
( har 2 aborter bag mig) så vi ved at det er muligt at blive gravid. 
Er der mon nogen med gode historier?

Ja det lykkedes. Jeg blev gravid naturligt oktober 2022 og fik i juli 2023 en dreng.
Så klø på, det lykkedes os da jeg lidt gav op på min krop. Den måned havde jeg bare en kraftig mens og gad det ikke mere og derfor sagde jeg til min kæreste at jeg ville til gynækolog for at se hvorfor mine blødninger var så kraftige. Og ja vupti så var jeg gravid. Tog egentlig bare en test fordi jeg havde dem liggende og fik da et kæmpe chok da den så var bragende positiv. Tror vi havde sex en gang og slet ikke der hvor jeg troede jeg havde ægløsning. Så han er et kæmpe mirakel som vi knuselsker hver eneste dag.

Anmeld Citér

14. februar 2024

Edith

Åh hvor fantastisk! Sikke en Lykke .  Det gjorde mig i godt humør. - og Tak for at give dig tid til at svare. 

Anmeld Citér

14. februar 2024

Anonym trådstarter

Edith skriver:

Åh hvor fantastisk! Sikke en Lykke .  Det gjorde mig i godt humør. - og Tak for at give dig tid til at svare. 

Selvfølgelig. 
Det kan også give andre mod på at prøve når de ser det kan lykkes, selvom vi ikke er helt unge mere.

Anmeld Citér

15. februar 2024

Carina:-)

Edith skriver:

Jeg har en veninde der blev gravid sim 44 årig og hun er i en mødregrupper på nettet for " gamle " mødre . Og der er alderespræsidenten en mor der blev gravid som 48 årig med nr 11 .så jo der bliver født børn af mødre i 40erne .Held og lykke

Anmeld Citér

19. februar 2024

Seldomseen

Profilbillede for Seldomseen

Min datter blev født da jeg var 40 og min mand 47. Hun er undfanget uden hjælp. Det tog 2 måneder.

Jeg blev gravid som 43 årig (på minipiller) - hvor jeg dog fik en abort. 

Hvor dejligt det lykkedes for dig

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.