Hun snakkede også oprindeligt om at når mit hcg var normalt så ville hun få taget prøver og lave en gyn. Men hun vidste ikke helt om det var hende eller gynækologerne. Så det troede jeg lidt. Min kæreste har tjekket sæd selv, for at give mig ro. Jeg er nemlig nervøs for slimhinde. Da jeg var i fertilitetsbehandling fik man nemlig crione, så jeg havde lidt tænkt det måske kunne være noget man kunne prøve hvis det bare ikke satte sig godt nok fast.
Jeg ville ikke stoppe med at prøve. Jeg kan ikke se det skulle gøre godt for noget. De gange jeg er blevet vellykket gravid har det altid været efter SA. Så for mig har kroppen lige skulle finde ud af hvad der skulle ske hvorefter der lykkes.
I mine øjne har I ikke prøvet så længe og jeg ville ikke bekymre mig for meget allerede. For mig tog det 14 måneder første gang og 11 måneder denne gang.
Det lykkes for de fleste inden for ét år. Mon ikke kroppen snart finder ud af det? Jeg tester først efter udebleven mens for at mindske risikoen for at fange en bio.
Held og lykke

Anmeld
Citér