Anonym skriver:
Hej,
Første barn fik jeg for 5 år siden med eksmand via ICSI pga. nedsat sædkvalitet.
Nu prøver min nye kæreste og jeg at få en baby. Jeg er nu 35 og 15 kg. større
Vi startede i februar og havde en SA i uge 7 i juni, en bio i juli uge 4 og nu igen en bio uge 5 i september. Men læge har foreslået at jeg skal have taget nogle blodprøver. Er der nogen der måske kan fortælle om deres udredningsforløb med lignende? Min kæreste har selv tjekket sædkvalitet som er god.
Jeg mistede i september 2020, februar og maj 2021. Vi er blev efter den sidste abort henvist til udredning, som vi lige nu er i gang med.
Jeg læser flere steder at der er tale om bio og SA, men min læge har kaldt dem alle 3 SA. Måske fordi de regner ud fra sidste mens. dag? Mine cyklusser har været over 35 dage, så derfor bliver jeg vel også længere henne, selvom jeg selv tror jeg har været kortere henne (måske 5-6 uger).
Min egen læge har taget nogle blodprøver, den ene viste at jeg har lavt stofskifte.
Sygehuset har taget nogle blodprøver, bl.a. hormoner, kromosomer, og blodets evne til at størkne. Lige nu venter vi på svar på de sidste, og en indkaldelse hvor vi formegentligt får svar på alle blodprøverne, og hvad der skal gøres efterfølgende. Vi har været i gang med udredning siden juni i år.
Ønsker jer al held og lykke, og håber I snart får en vellykket og blivende graviditet 
Anmeld
Citér