Jeg vil ikke mere. Jeg har en psykisk sygdom som er blusset op igen efter en længere periode hvor jeg har været symptomfri. Jeg har måtte melde mig ud af mit studie og søge kontanthjælp. Nu skal jeg i et aktiverings forløb som jeg slet ikke kan overskue.
Jeg vil virkelig ikke mere nu. Jeg vil ikke være syg, jeg vil ikke være her. Jeg vil bare være væk.
Jeg er ikke selvmordstruet. Jeg hverken lyst til eller planer om at begå selvmord. Jeg er alene med 2 små børn og mit ansvar overfor dem vægter alligevel højere end min ulyst til at være.
Jeg tør ikke sige det højt. Jeg er bange for at man ikke tror på mig, for at jeg overreagerer/lader som om. Jeg har ikke lyst til at bekymre min mor unødigt. Særligt ikke fordi hun rejser på ferie i morgen, og jeg vil IKKE være grund til at hun bliver hjemme eller får ferien ødelagt. Jeg har ikke lyst til at sige det til min kontaktperson i psykiatrien, for jeg vil ikke indlægges.
Det er ikke hverdag jeg har det sådan her, og heller ikke hele tiden. Jeg elsker mine børn og elsker at være sammen med dem, og vi har haft en dejlig weekend. Alligevel sidder jeg nu og græder stille for mig selv. Jeg føler ikke mine problemer er seriøse nok til at jeg burde ringe til nogen. Jeg er jo ikke akut truet af noget. Jeg er bare inderligt ked af det og ville ønske jeg kunne holde op med at være.
Samtidigt gør det inderligt ondt at sidde med den følelse. Jeg føler mig så inderligt alene. Jeg ved ikke hvad jeg skal gøre.
Anmeld
Citér