Negativ eller positiv ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. september 2021

tutti

Hvis det var en graviditet udenfor livmoderen, så ville der stadig blive produceret hcg. Og du ville få meget ondt! Så hvis du ikke har hcg i blodet, er der desværre ingen graviditet  men hvis det fortsætter, er det måske fint at tage forbi lægen, for at udelukke andre ting, som ikke er graviditet.. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. september 2021

123321

Profilbillede for 123321

Har du taget en test igen? 

Anmeld Citér

17. september 2021

Anonym trådstarter

Tog en test på en Valmed i går efter lægen som var negativ meget mærkeligt. Den jeg tog inden lægen er det billede jeg lagde op. Her til morgen vågnede jeg med de vildeste mens smerter og blødning. Har testet positiv i går og 2 gange for 12 uger siden. Men scanningen udenpå fortæller mig nok alt  er så bange 

Anmeld Citér

17. september 2021

tutti

Anonym skriver:

Tog en test på en Valmed i går efter lægen som var negativ meget mærkeligt. Den jeg tog inden lægen er det billede jeg lagde op. Her til morgen vågnede jeg med de vildeste mens smerter og blødning. Har testet positiv i går og 2 gange for 12 uger siden. Men scanningen udenpå fortæller mig nok alt  er så bange 

Hvornår skulle du have din mens? Det er sikkert den, der kommer nu - og de kan godt komme med lidt smerter, hvis den er forsinket (har jeg i hvert fald oplevet). Det kan også være en biokemisk graviditet.
Jeg synes ikke, at din test var overbevisende positiv i går, så det kunne også være en meget træls skyggestreg, men jeg tror du må regne med, at hvis lægen siger den er negativ, så er den desværre det

Anmeld Citér

17. september 2021

Anonym trådstarter

Synes bare det er en meget kraftig skyggesteg så når jeg kiggede på den med strækt arm kunne man tydeligt se den
igen tror heller ikke jeg er gravid , med MINDRE jeg er en af dem som skulle være gravid med mens kender nemlig rigtigt mange kvinder som har blødt normalt på deres mens dag flere måneder i deres graviditet - det ret skræmmende og forvirrende faktisk. Lægen har selvfølgelig givet mig et nummer til scannings klinikken som holder ferie , så nu har jeg lige ringet til lægehuset og sagt de gerne må få en læge til at ringe til mig så jeg kan henvises til rishospitalet hurtigst muligt. Fordi det er ikke normalt min mave buler sådan ud som den gør så hurtigt nu. Jeg er stadig oppustet men slet ikke så meget som de sidste 12 - 13 uger, nu vokser der bare noget  

Anmeld Citér

17. september 2021

tutti

Anonym skriver:

Synes bare det er en meget kraftig skyggesteg så når jeg kiggede på den med strækt arm kunne man tydeligt se den
igen tror heller ikke jeg er gravid , med MINDRE jeg er en af dem som skulle være gravid med mens kender nemlig rigtigt mange kvinder som har blødt normalt på deres mens dag flere måneder i deres graviditet - det ret skræmmende og forvirrende faktisk. Lægen har selvfølgelig givet mig et nummer til scannings klinikken som holder ferie , så nu har jeg lige ringet til lægehuset og sagt de gerne må få en læge til at ringe til mig så jeg kan henvises til rishospitalet hurtigst muligt. Fordi det er ikke normalt min mave buler sådan ud som den gør så hurtigt nu. Jeg er stadig oppustet men slet ikke så meget som de sidste 12 - 13 uger, nu vokser der bare noget  

Men lægens test var negativ og det samme med den nyeste test? Ellers tag en digital test fra Clearblue, så er du ikke i tvivl Jeg håber, du får svar på de andre symptomer snart

Anmeld Citér

17. september 2021

Anonym trådstarter

Hvorfor har jeg aldrig tænkt på en Clearblue ? Hvor er jeg dum. Nu skal jeg alligevel til scanning, så tænker jeg får et svar der

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.