Negativ eller positiv ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.637 visninger
16 svar
3 synes godt om
16. september 2021

Anonym trådstarter

Har nogle af jer lavet sådan en svag test hvor det har vist sig i var gravide? 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. september 2021

Mabo95

Min første test både i første og nu her anden graviditet, var meget svagere end den der test

Anmeld Citér

16. september 2021

Projektbaby2021

Positiv!

Anmeld Citér

16. september 2021

Anonym trådstarter

Er den virkelig positiv??? Så det er ikke bare en skygge? Jeg er SMÆK forvirret . For halvanden måned siden var blodprøven hos lægen negativ , selvom jeg testede svagt for 12 uger siden. Efter det har alle mine test været bragende negative

jeg tog udelukkende kun en test idag fordi min mave længere nede buler mere og mere ud er så bange for jeg er syg. Har været oppustet og forstoppet i 12 uger nu. Nu vokser den mere de sidste 2 uger , og lidt mindre oppustet. Stregen på denne test idag kom før tid, ret hurtigt faktisk men jeg tror bare stadig ikke på det, fordi jeg kaster ikke op eller noget, andet en meget svag kvalme nogle gange og ømme bryster. Jeg tisser konstant i over 2 måneder nu. Er den virkelig positiv ?

Anmeld Citér

16. september 2021

Sessi

Profilbillede for Sessi
Anonym skriver:

Er den virkelig positiv??? Så det er ikke bare en skygge? Jeg er SMÆK forvirret . For halvanden måned siden var blodprøven hos lægen negativ , selvom jeg testede svagt for 12 uger siden. Efter det har alle mine test været bragende negative

jeg tog udelukkende kun en test idag fordi min mave længere nede buler mere og mere ud er så bange for jeg er syg. Har været oppustet og forstoppet i 12 uger nu. Nu vokser den mere de sidste 2 uger , og lidt mindre oppustet. Stregen på denne test idag kom før tid, ret hurtigt faktisk men jeg tror bare stadig ikke på det, fordi jeg kaster ikke op eller noget, andet en meget svag kvalme nogle gange og ømme bryster. Jeg tisser konstant i over 2 måneder nu. Er den virkelig positiv ?

Altså.. vil det sige at du tror du er 8 uger henne? For så synes jeg ikke den er særlig positiv. Hvornår havde du sidste menstruation ?

Anmeld Citér

16. september 2021

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4

Jeg har svært ved at se om der er farve i. Hvornår havde du sidste menses?

Anmeld Citér

16. september 2021

Esj

Profilbillede for Esj

Den ser positiv ud. Men tror vitterlig ikke du kan være mere end 3/4 uger henne. For den er noget kun svag test stregen  

Anmeld Citér

16. september 2021

Anonym trådstarter

Har haft min mens hver måned men de sidste 3 måneder har den været vildt mærkelig. Jeg er godt klar over man kan være gravid selvom man bløder men tror ikke jeg er det. Har lige været ved lægen nu og deres test er negativ. Jeg kan bare ikke forstå hvorfor jeg så laver de her streger her hjemme  jeg skal til ultralyd scanning om et par dage, fordi min livmoder/mave vokser. 
har nogle af jer oplever en lille kugle øverst på maven da i var gravide ???

Anmeld Citér

16. september 2021

Mortil_2

Profilbillede for Mortil_2
Anonym skriver:

Har haft min mens hver måned men de sidste 3 måneder har den været vildt mærkelig. Jeg er godt klar over man kan være gravid selvom man bløder men tror ikke jeg er det. Har lige været ved lægen nu og deres test er negativ. Jeg kan bare ikke forstå hvorfor jeg så laver de her streger her hjemme  jeg skal til ultralyd scanning om et par dage, fordi min livmoder/mave vokser. 
har nogle af jer oplever en lille kugle øverst på maven da i var gravide ???

Jeg ved ikke noget om det, men kan det være en graviditet uden for livmoderen?

Håber du får vished til scanningen. Kram til dig

Anmeld Citér

16. september 2021

Anonym trådstarter

Jeg nævnte også til min læge om det kunne en graviditet uden for livmoderen , så siger han at så havde den vist hcg på testen hos lægen  

tak

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.