Ventetøj:/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. september 2021

libramarie12

Profilbillede for libramarie12

Jeg vil prøve i oversize butik.

Jeg købt ellers bare str. Større i stof jeg kunne holde til offted Jersey

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. september 2021

Anonym

Jeg har købt en del ventetøj på Trendsales. Synes, som andre, at det er meget kort tid, man bruger det, så har ikke købt en masse nyt - både pga penge og af miljøhensyn. 

Men jeg synes også, man kan finde en del, som er lidt “noget andet” på trendsales. Der er noget som folk har købt i udlandet og af andre mærker. Så det synes jeg er lidt hyggeligt at bruge tid på, at snuse rundt derinde. Har gjort nogle ret gode køb, synes jeg.

Og så har jeg lånt af mine veninder. Noget er pænere end andet, men sådan til hjemmebrug gør det mig ikke noget, at det er lidt slidt - bare dejligt, at det er blødt og rart ��

Anmeld Citér

5. september 2021

Frizzy

Lad være med at købende meget eller for dyrt. Jeg havde serøst en strech graviditetskjole og et par bukser. Jeg købte løse bluser, leggings, strech nederdele og A kjoler i normal style. Strech er godt og leggings du kan skubbe ned under maven ��

Anmeld Citér

5. september 2021

Lillehjerte

Profilbillede for Lillehjerte

Jeg går i forvejen mest i løse kjoler og kjoler der er skåret under brystet. Så de har passet så fint trods stor mave. Så har jeg købt nogle venteleggings til, og nogle få vente-jeans. Jeg har i øvrigt bedst erfaring med jeansene fra mamalicious. Dem fra H&M har en elastik som ikke rigtig passer når maven bliver rigtig stor, og så laver den bare en irriterende 'rullepølse', er min erfaring. 

Jeg har født to vinterbørn. Første gang brugte jeg en skijakke, som akkurat kunne strække sig hvis lommerne stod åbne Anden gang købte jeg en jakke, hvor man kunne lyne forskellige paneler på, så den både fungerede som alm jakke, ventejakke og bærejakke, så man kunne have baby inden under jakken i bæresele/vikle, med en åbning og hætte til babys hoved. Det var seriøst den bedste investering!

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.