Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hej allesammen! Jeg kan snart ikke længere være i mit normale tøj, så jeg er så småt begyndt at sidde og kigge på ventetøj. Jeg synes bare, at det meste af det er lidt konet (er stadig relativt ung) og kedeligt. Jeg ved godt, at man ikke behøves at se smækkerlækker ud, når man er gravid, men jeg vil stadig rigtig gerne se lidt ordentlig ud, og føle mig som mig, når jeg går på arbejde eller skal ud til aftaler osv. Så til mit spørgsmål, hvorhenne har i købt ventetøj, som både er behageligt men også stadig er lidt ‘stilet’? Har i nogle fede musthaves?håber virkelig ikke nogle læser mit opslag med en fornærmende eller negativ tone, for det er absolut ikke min mening! God dag
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Jeg gider ikke ofre penge på ventetøj jeg bruger max 5-6 måneder, så jeg køber h&m og går mest efter basic som jeans og en sort t-shirt eller langærmet
Min erfaring er også at det ikke holder særlig godt (heller ikke det som skulle være af bedre kvalitet), så jeg går efter tilbud i hogm. Sidst fandt jeg to par jeans til 200 kr
Jeg gik i stretch kjoler eller stretch pencil nederdel med en oversize skjorte til. Det synes jeg var super fint til maven. Jeg købte slet ikke ventetøj.
Jeg har købt lidt i H&m, men kun basic leggings, da jeg synes resten var kedeligt. Jeg så at vero moda lige er gået online med ventetøj og der var flere fine ting synes jeg
Anonym skriver: Hej allesammen! Jeg kan snart ikke længere være i mit normale tøj, så jeg er så småt begyndt at sidde og kigge på ventetøj. Jeg synes bare, at det meste af det er lidt konet (er stadig relativt ung) og kedeligt. Jeg ved godt, at man ikke behøves at se smækkerlækker ud, når man er gravid, men jeg vil stadig rigtig gerne se lidt ordentlig ud, og føle mig som mig, når jeg går på arbejde eller skal ud til aftaler osv. Så til mit spørgsmål, hvorhenne har i købt ventetøj, som både er behageligt men også stadig er lidt ‘stilet’? Har i nogle fede musthaves?håber virkelig ikke nogle læser mit opslag med en fornærmende eller negativ tone, for det er absolut ikke min mening! God dag
Asos har rigtig meget fint ventetøj fra en masse forskellige mærker, bl.a. PIECES. Og så er only begyndt at sælge ventetøj, ved dog ikke om det findes i butikkerne også, men i hvert fald på deres hjemmeside
Jeg købte to par pæne vente jeans/bukser fra Mamaliscious og så brugte jeg toppe/t-shirts med stræk og en af mine skjorter åbent udover som en slags kimono, og købte en enkel kimono jeg også har brugt efterfølgende. Følte mig stadig som mig fordi jeg havde mit normale tøj på omend jeg ikke går med åbne skjorter normalt
Jeg er også ung, i starten af 20’erne, jeg købte i første graviditet kun ventebukser(jeans) og et par enkelte trøjer (sommer graviditet). Her anden gang har jeg igen købt bukser og trøjer, dog flere denne gange, da jeg har termin først på året.
Man kommer langt med nederdele/kjoler og basis varer, der ikke nødvendigvis er ventetøj
Jeg har kun købt vente jeans og leggins.
Til overkroppen har jeg brugt løse skjorter/ bluser som disse fra only. Onlvic hedder modellen.
https://m.boozt.com/dk/da/only/onlvic-s-s-solid-top-noos-wvn_18155816/222769352?localLanguage=1&gclid=Cj0KCQjw1dGJBhD4ARIsANb6OdmXpWlrlVMyuy0EZNaO9Csl_6uj8VFhUt2T9Sl7uD-7i2UvNp_sEkIaAvilEALw_wcB
Der er mange farver og mønstre. Og de falder pænt trods mave. Det var kun til aller sidst at de ikke længere duede og der brugte jeg så en lang tank top og en cardigan.
Ovenstående bluser er jeg i øvrigt også glad for nu hvor jeg ammer, med en lille ammetop inden under, så kan jeg nemt hive op i blusen og den falder pænt ned og dækker en del af brystet så jeg ikke føler mig afklædt.
Ventetøj er opreklameret Jeg har i mine graviditeter haft nogle gode jeans, og en enkelt nederdel eller to fra mamalicious. Skjorter, strik, lange toppe og tunikaer har jeg nemt kunne bruge hvad jeg havde i forvejen. Men jeg har heller aldrig haft noget behov for at der “skal stå en flot bule”, det har jeg været ligeglad med. Bare jeg selv synes jeg fortsat var pænt klædt.
Den værste tid er faktisk mellem uge 14-25, hvor man ikke rigtig kan se om man er gravid, “eller bare tyk” Så var det fint med jeans der sad ordentligt, og så bare noget lidt overzize.
Hey du…Synes du allerede har fået mange fine og også ret ‘lette-at-gå-til’ svar på hvordan almindeligt tøj rækker et langt stykke hen ad vejen :-) Men ville bare lige gi’ en lille heads up på en ny aktør på ‘ventetøjsmarkedet’ som jeg i hvert fald selv blev ret begejstret over, at høre om - Hvis det ikke gi’r mening for dig, så måske til andre (Plus Size) gravide ;-)
…Min veninde skrev forleden, at Zizzi er begyndt, at lave ventetøj!
Jeg har ikke selv nået, at tjekke det ud; - Men tænker det godt ku’ minde om deres ordinære tøj både i stil (Som jeg synes Kan være enten eller, men med nogle ret fine mønstrede & ensfarvede kjoler fx & ‘lidt yngre udseende’ stil/print iblandt også   & prisklasse (Ofte en smule pricey/til tider ved de virkelig Godt, hvad de vil have for det…synes jeg i hvert fald!  
Du må i hvert fald ha’ held & lykke med ‘jagten’ på ikke-for-konet-tøj eller go’e løsninger …Og så stort tillykke med graviditeten, sæ’føli!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128