Børnevaccinationsprogram

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. september 2021

Morpåudebane

Vi følger vaccine programmet, både for at beskytte mine børn men også for at beskytte dem som ikke kan/må blive vaccineret  

hvad andre gør er ikke mit problem, sålænge de ikke presser deres holdning ned i halsen på mig  

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. september 2021

Frizzy

Der er en grund til at vi har en så lav børnedødelighed nu ifht tidligere. Jeg har som den største selvfølge givet mine børn alle vaccinerne - sygdommene er lang værre.
At der ikke er en stor konsekvens for de uvaccinerede skyldes at tilslutningen er stor generelt - så det er en “nasning” på at langt de fleste ikke giver sygdommene videre da de er vaccinerede. 
Vi har frihed og den vægter jeg meget højt - men jeg fatter ikke at man fravælger. 

Anmeld Citér

3. september 2021

Sprit25

Ja til børnevacciner, nej til influenza og corona til mine børn

Anmeld Citér

3. september 2021

Carina:-)

Mine har fulgt/ følger vaccine programmet- de kommer så ikke til at få hverken imod corona eller influenza. 

Hvad andre gør er jeg ligeglad med. - enhver har sine grunde, og ikke mindst retten til selv at vælge 

Anmeld Citér

3. september 2021

koeapabshicar

Vi følger børnevaccinations programmet. Jeg synes det er en selvfølgelighed og jeg vil gerne være med til at skab folkeimmunitet. Hvad alle andre gør er jeg ligeglad med. Jeg har taget et informeret og orienteret valg.

Anmeld Citér

3. september 2021

Babyklar87

Profilbillede for Babyklar87

Ja til børnevaccinationsprogrammet. Nej til corona og influenza. 

Jeg har været længe om at gøre op med mig selv om mine børn skulle have HPV. Og jeg har også haft diskuteret/vendt det med en læge fra et palliativt team. Men da jeg har kræft tæt inde på livet hver dag, pga. min jobfunktion og har set unge, unge lidende kvinder med livmoderhalskræft er jeg kommet frem til at de skal have den og jeg krydser for at de ikke får bivirkninger eller cancer. 
Men havde jeg ikke haft den jobfunktion er jeg ikke ikke på de ville få den. 

Men hvad andre gør og ikke gør, det blander jeg mig ikke i og jeg ser ikke ned på folk der vælger til eller fra. Jeg og vi gør det vi tror på er det bedste for vores børn og os selv. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.