Read the baby, not the books.
Vi har fulgte børnevaccinatkonsprogrmmaet, indtil vores søn fik en vaccinations relateret skade.
Herefter kæmpede vi med næb og klør i knap 5 år for at få udleveringstilladelse til den svenske vaccine, som indeholder mindre af det som vores søn blev så syg af i mere end 3 år.
Men da det ikke lykkedes fik han i sommers den sidste vaccine som han var blevet så syg af for 5 år siden, heldigvis fik han ikke nogen kraftig reaktion og han er nu heldigvis færdig vaccineret.
Nu venter vi vores 2. Barn og vi har fortsat tænkt os at følge det danske vaccinationsprogram og så håber vi kraftigt den lille ikke får samme reaktion som vores førstefødte.
Hvad andre gør mht. vaccinationsprogrammet blander jeg mig ikke i og jeg vil heller ikke tillade mig at dømme dem ud fra deres valg.
Men jeg er glad for vi har et vaccinationsprogram som sørger for vores børn får mulighed for at blive beskyttet mod sygdomme som kan have så fatale udfald, sådan en omgang stivkrampe ser ikke super rar ud, eller polio, ej heller difteri.
Anmeld
Citér