27+0 (preggy up-date)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

284 visninger
3 svar
0 synes godt om
27. oktober 2009

Nadi

Jeg kan slet slet ikke forstå at jeg allerede er så langt!! Måske fordi det har været en hård og sej kamp for at nå hertil, og troede egentlig aldrig at jeg ville kunne komme til det punkt hvor jeg syntes der var en overskelig fremtid for terminen, og nu er der kun 3 (TRE!!) måneder til
Men det går faktisk rigtig godt nu, har stort set ikke kvalme mere og kaster meget sjældent op.

Jeg har bare overhovedet ikke været god til at ta jerne og vitamin tilskud  da jeg har fokuseret mest på at det der kom ned også blev nede.
Så håber ikke at Lillesøster har lidt under det, og taget det hun har haft brug for.

Maven vokser og vokser, og der kommer et billede til samlingen snart  Hun er også rigtig livlig og mærker liv hver dag, så det er bare skønt! Glæder mig til at hun kommer ud og ser dagens lys, men er egentlig også ved at være lidt nervøs for fødslen

Det var lige en "lille" up-date fra mig af.

Knus Nadi

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. oktober 2009

Anja

Jeg kan da heller ikke forstå, at du allerede er så langt !!

Er da sikker på, at lillesøster har taget det hun har brug for

Anmeld

27. oktober 2009

Tynen

Nadia, kom nu lige i gang med det kamera

Vil bare lige tilføje at man sagtens kan få okay børn selvom man har sløset lidt med vitaminerne..
Måske sover de lidt mindre, men hva´ faen´

Tiden flyver bare afsted til sidst (Også selvom det ikke føles sådan) så husk at nyde den sidste tid

Anmeld

28. oktober 2009

Nadi

Tynen skriver:

Nadia, kom nu lige i gang med det kamera

I know

Jeg lover at jeg får det gjort i den her uge!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.