Nogen uden SA og MA i bagagen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.326 visninger
20 svar
1 synes godt om
24. august 2021

Anonym trådstarter

Jeg er førstegangsgravid 6+1 og er selvfølgelig, som mange jo er, spændt, nervøs og nysgerrig på, om den lille hænger ved og udvikler sig som den skal. Debatterne er fyldt med kvinder, som desværre er så uheldige at oplever SA'er og MA'er, og når man selv sidder som tidligt gravid, så forstår man jo virkelig godt den sorg og ærgrelse, der ligger i det. Men.. jeg er altså også nysgerrig på, om der er (og i så fald hvor mange) kvinder derude, som oplevede, at deres første graviditet gik helt fint og ikke endte i SA og MA? 

Jeg har stor respekt og medfølelse for de kvinder, som oplever en SA eller MA, så dette indlæg skal ikke ses som en klandring eller fornedring af det naturlige, der (desværre) er i det. Men, lige så naturligt er det jo at tingene går godt - dem hører man bare så sjældent om. 

Så: er der nogen, som oplevede, at første graviditet gik helt fint og endte med en dejlig baby?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. august 2021

Morpåudebane

Dem der har helt problemfrie graviditeter bruger sjælden den her slags Forum  

jeg har været gravid tre gange. De to første gange var helt fine og problemfrie … 3. Gang testede jeg svagt positiv 3+4 men begyndte at bløde 4+2 … hvilket er årsagen til at Jeg virkelig prøve at holde mig fra at teste før 4+0 

Så se bort fra alle historierne og nyd din graviditet  (selvom det er svært fordi det rammer med så mange følelser) 

Anmeld Citér

24. august 2021

Moonchild1990

Profilbillede for Moonchild1990

Både SA og MA sker hyppigt - for hver 4.-5. kvinde, og der er derfor (desværre) mange, der oplever det. Men endnu flere, som aldrig gør Og det er dén statistik, man skal holde fast i, i den tidlige graviditet!

Jeg er selv gravid for første gang uden SA eller MA bag mig. Jeg er nu 19+3

Anmeld Citér

24. august 2021

Esj

Profilbillede for Esj
Anonym skriver:

Jeg er førstegangsgravid 6+1 og er selvfølgelig, som mange jo er, spændt, nervøs og nysgerrig på, om den lille hænger ved og udvikler sig som den skal. Debatterne er fyldt med kvinder, som desværre er så uheldige at oplever SA'er og MA'er, og når man selv sidder som tidligt gravid, så forstår man jo virkelig godt den sorg og ærgrelse, der ligger i det. Men.. jeg er altså også nysgerrig på, om der er (og i så fald hvor mange) kvinder derude, som oplevede, at deres første graviditet gik helt fint og ikke endte i SA og MA? 

Jeg har stor respekt og medfølelse for de kvinder, som oplever en SA eller MA, så dette indlæg skal ikke ses som en klandring eller fornedring af det naturlige, der (desværre) er i det. Men, lige så naturligt er det jo at tingene går godt - dem hører man bare så sjældent om. 

Så: er der nogen, som oplevede, at første graviditet gik helt fint og endte med en dejlig baby?

Jeg fik 2 børn uden problemer. 3 gang blev en graviditet udenfor livmoderen.

4 graviditet var også problemfri

Har desværre i sidst måned atter haft en graviditet udenfor livmoderen.

Slf kan første graviditet resultere i en lækker baby  

Anmeld Citér

24. august 2021

Mortil_2

Profilbillede for Mortil_2

Jeg havde en graviditet helt uden problemer første gang. Man tør næsten ikke tro på det, men det kan sagtens lade sig gøre. Tillykke med den lille spire

Anmeld Citér

24. august 2021

B&J

for 11År siden havde jeg en fantastisk gravitet uden nåede som helst

I morgen er jeg 10 uger henne og ind til videre minder hele om dengang jeg var gravid med Vores dreng

så håber på alt det bedste 

Anmeld Citér

24. august 2021

Bianca14

Jeg er gravid i 20. uge med min 3. og har heldigvis aldrig oplevet SA eller MA ☺️

Jeg har fået tidlig scanning alle gangene og det hjalp en del på bekymringerne. 

Anmeld Citér

24. august 2021

fehår

Min første graviditet gik godt og resulterede i en sund og rask baby. Sådan er det for de fleste. 

Min anden graviditet endte i en missed abortion i uge 10. 

Tredje graviditet gik også godt og resulterede i en sund og rask baby.

Anmeld Citér

24. august 2021

Nulle2020

Profilbillede for Nulle2020

Jeg havde en problemfri første graviditet Nu er jeg gravid for anden gang, og indtil videre er også denne graviditet forløbet helt fint

Nyd din graviditet så godt du kan! Tillykke

Anmeld Citér

24. august 2021

fb94

Jeg har godt nok ikke en baby i armene endnu, men er i 23. uge og satser da stærkt på det.

Jeg var i starten (og er til tider stadig) også ret påvirket af at læse om SA og MA på nettet, men kommer alligevel til at gøre det i ren usikkerhed - dumt, I know. Vores forløb har bare været virkelig ligetil, blev gravid i første hug og indtil videre er alt bare som det skal være. Jeg føler mig så heldig, og deraf kommer der også en irrationel frygt for at noget går galt. Så jeg er hvertfald indtil videre et eksempel på et meget ukompliceret forløb, hvor det kun primært er tankerne som jeg kæmper lidt med ��

Al held og lykke med din lille! 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.